![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 18-02-2009
Model: FF MK2FL/Mondeo MK4
Silnik: 1.6 benzyna (115/125)
Rocznik: 2009/2008
Postów: 802
|
![]()
Witam,
Zmierzyłem na hamowni Mondka (benzyna, 1,6/125KM). I tu miłe zaskoczenie: moc - ponad 131KM, moment obrotowy - ponad 167Nm. Rzadko spotykany przypadek - coś za darmo :-) Zachęcam do wpisywania Waszych pomiarów silników benzynowych (i tylko benzynowych! - w tym wątku) w Mondku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Od dawna wiadomo że diesle mają gratisy od forda ,ale benzynka ? turbodoładowane zwykle moc mają mniejszą, ciekawe jak 2,0 benzin wychodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ciafka gratulacje udanego egzemplarza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 18-02-2009
Model: FF MK2FL/Mondeo MK4
Silnik: 1.6 benzyna (115/125)
Rocznik: 2009/2008
Postów: 802
|
![]()
Dzięki, jvc :-) Zdziwiłem się też trochę, ale fakt - nie narzekam.
A tak na poważnie, to minimum 20-30 Nm brakuje tej wersji Mondka, żeby te półtorej tony auta rozbujać tak jak powinno to wyglądać. Jak się kupowało, to pieniędzy szkoda było na mocniejszą wersję, a teraz - jak wiem jaki mam wyjątkowy egzemplarz, z gratisem, to go przecież nie wymienię :-) Ciekawie, jak inne benzynki wypadają na hamowni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 benzyna 145 KM
Rocznik: 2009
Postów: 41
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 07-06-2009
Skąd: Śląsk
Model: Kuga 2 FL/Octavia 3 RS
Silnik: 1.5EB/2.0TSI
Rocznik: 2019/2016
Postów: 519
|
![]()
Teraz właściciele 2.0 benzin będą się wstydzili pomiary zamieścić, bo niestety ten silnik nie do końca chętnie trzymał fordowskie parametry.
Ciafka, mam taką propozycję, żeby zamieszczać nie tylko suche wyniki pomiaru, ale też wykresy z hamowni. No i dobrym pomysłem byłoby pisanie, przy ilu tys.obr./min uzyskiwana jest moc i moment Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trend: na hamowni najlepiej. W ASO Ci tego raczej nie zrobią, bo nie mają najczęściej hamowni. W Warszawie macie trochę firm zajmujących się chip-tuningiem, tam znajdziesz sprzęt pomiarowy.
__________________
Pastoo pozdrawia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 14-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Dacia Lodgy / szukam Mondeo Mk4
Silnik: 1.2 TCe / szukam 2.0 TDCI
Rocznik: 2015/ szukam 2011 wzwyż
Postów: 584
|
![]()
Temat powędruje do HP.
__________________
Dacia Lodgy Stepway 1.2 TCe | Ford Ka 1.3i '96 |Nissan Note 1.2 '14 |Daewoo Lanos 1.5 '00 Ford Focus 1.6 TDCi '10 Ford Focus C-Max 1.8 TDCi '08 Pozdrowienia - Maciek |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
ciafka A może wykres byś tu pokazał? Nie zobacze wykresu z hamowni ,nie uwierzę
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 18-02-2009
Model: FF MK2FL/Mondeo MK4
Silnik: 1.6 benzyna (115/125)
Rocznik: 2009/2008
Postów: 802
|
![]()
@trend - ja skorzystałem z jednego z partnerów vtech'a - w mojej mieścinie. Widać dobrze wybrałem - nawet mury vtech'a mocy dodają, w benzynie też :-) cena to około stówy, a czas - 10-15 minut (chyba, że będziesz się od razu przymierzał do tuningu, wtedy pewnie dłużej; wiadomo - mocy nigdy dość :-).
@Assan - jasne, że wrzucę wykres. Też bym nie uwierzył, gdybym nie zobaczył :-) Sobota-niedziela nadchodzą, to zeskanuje i wrzucę... @maciek911 - może jednak Mondeo? Generalnie, w zamyśle było stworzenie listy pomiarów wersji benzynowych tego modelu - tyle wszędzie można zobaczyć i przeczytać o parametrach i tuningu TDxx, a o benzynce - nic a nic... Oczywiście, ostatnie słowo do Moda należy :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Łęczna
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EcoBoost AWD
Rocznik: 2013
Postów: 817
|
![]() Cytat:
A tak powaznie,ja przenioslem ten temat bo nie pasuje do technicznego. Jezeli powstanie lista z wykresami,to sie ja wydzieli i wtedy zastanowimy sie razem gdzie ja dac.Narazie zapowiada sie jeden wielki spam,wiec temat pozostaje w HP. Pozdrawiam
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 EB
Rocznik: 2011
Postów: 573
|
![]()
To ja Was Panowie zaskoczę... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mój C-max z dwulitrowym benzyniakiem (fabrycznie 145KM) na hamnowni legitymował się 152 KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak dla mnie fantastyczny wynik.
|
![]() |
![]() |