![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-04-2010
Skąd: warszawa
Model: Focus KOMBI-nowany
Silnik: TDDi 1.8 90KM
Rocznik: 1999
Postów: 3
|
![]()
witam ...
jestem nowy na forum i jeszcze sie nie ogarnalem na tym forum w archiwum wiec jesli podobny temat byl poprosze o linki lub ewentualne przeniesienie w odpowiednie miejsce :-) zamierzam kupic foczke z silnikiem 1.8 lub 2.0 rok 99 do 2001. (przebieg wiadomo ze powyzej 100tys ) i tu pytanie do forumowiczow ktory silnik jest lepszy do zgazowania sprawiajacy mniej problemow mniej awaryjny itp ( czy te silniki maja tzw szklanki czy zawory sa samoregulujace ) pomijajac fakt ze przed zalozeniem gazu pelen przeglad silnika :-) no i jaka instalacja (sekwencja ) prosilbym o konkretne nazwy podzespolow :-) z gory dzieki .. zapaolny forumowicz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-07-2009
Skąd: Pyrlandia
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 48
|
![]()
co do silnika to za bardzo ci nie podpowiem czytałem kiedyś że te 1.6 sobie nieźle dają radę ale jeżeli chcesz założyć gaz to tylko sekwencja nie musisz co chwila kontrolować i wymieniać świec, kabli zapłonowych nie ma ryzyka wybuchów które miały miejsce w zwykłych instalacjach.
3 lata jeździłem na sekwencji i o tym że mam gaz przypominała mi tylko stacja benzynowa, żadnego zapachu gazu itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-04-2010
Skąd: warszawa
Model: Focus KOMBI-nowany
Silnik: TDDi 1.8 90KM
Rocznik: 1999
Postów: 3
|
![]()
ze sekwencja to wiadomo ze nic innego do takiego silnika ;-)
chodzi mi bardziej o to ktory lepiej znosi i bardziej polecany. moze ktos z ZAGAZOWANYCH forumowiczow sie wypowie ?? aha i jeszcze jedno lepiej zwykly czy 16 zaworowy :-) bo o tym wogole nie moge znalesc
__________________
VV Passat variant sedan 1.8 RP 90KM LPG -BRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Bydgoszcz
Model: Octavia 4
Silnik: 1, 5 TSI
Rocznik: 2020
Postów: 448
|
![]()
Są tylko 16 zaworowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Lepiej 2,0 z prostej przyczyny - pali tyle co 1,8 a lepiej jedzie. Konstrukcyjnie to zdaje się bliźniacze jednostki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-04-2010
Skąd: warszawa
Model: Focus KOMBI-nowany
Silnik: TDDi 1.8 90KM
Rocznik: 1999
Postów: 3
|
![]()
rozumiem ze te silnika maja regulacje zaworow reczna a nie hydrauliczna ????
czy zalezy to od serii silnikow Zetec rocznikowo czy jak ...??? ( mam passata z 88r 1.8 i ma hydrauliczne regulacje :-D ) niestety w silnikach forda jestem jeszcze cienki :-(
__________________
VV Passat variant sedan 1.8 RP 90KM LPG -BRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
![]() |
![]() |