|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-03-2006, 06:55 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-05-2005
Skąd: Czechowice
Model: Fiesta
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
Chyba uszczelka pod głowicą padła !!!!!
No i stało się wczoraj sprawdzam stan oleju a na bagnecie biała emulsja. Zaskakujące jest to że płynu chłodniczego mi nie ubywa. czy to na pewno usszczelka pod głowicą? Pomóżcie
Aha jeszcze jedno można z tym jakiś czas jeździć czy nie bardzo? Ile może kosztować uszczelka pod głowicę ?
__________________
http://www.adjus.com.pl |
08-03-2006, 08:42 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Nie koniecznie padła uszczelka,może to być efekt niedogrzanego silnika (to samo miałem w MK4).
|
08-03-2006, 09:28 | #3 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2006
Skąd: Kielce
Model: Ford Kuga Mk1
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 184
|
czasami taka emulsja wytrąca się z oleju. sprawdź czy masz drożne odmy. tam zbiera się właśnie taka maź i potem spływa do skrzyni korbowej. Jeżeli chcesz wiedziec czy to napewno nie uszczelka to sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Przy wydmuchanej uszczelce miałbyś bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym nawet przy zimnym silniku. |
08-03-2006, 10:11 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-05-2005
Skąd: Czechowice
Model: Fiesta
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
No właśnie nie ma bulgotania w zbiorniczku a jeżeli chodzi o odmę to wczoraj sprawdzałem filtr powietrza a tam syf gdzie jest ta gąbka więc ściagnąłem wąż a tam taka maź brązowa dalej się wylała. no to wymontowałem odmę cała zasyfiona tą mazią trochę przeczyściłem. ale na bagnecie oleju też jest biała maź co to może byćjak nie uszczelka.
__________________
http://www.adjus.com.pl |
08-03-2006, 10:23 | #5 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Jakby to była uszkodzona uszczelka to ginął by ci płyn,napisałeś że nie ginie, napewno masz uszczelkę w pożądku. Wyczyść jeszcze gąbkę w filtrze i trochę pojeżdzij,emulsja zginie. Jakie trasy pokonujesz od zapalenia do zgaszenia silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
08-03-2006, 10:34 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-05-2005
Skąd: Czechowice
Model: Fiesta
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
Wyczysciłem gąbke, odme, wężyki i pojechałem dzisiaj do pracy zazwyczaj do 15 km teraz jeszcze do pracy i na zakupy na trasy teraz rzadko się wybieram
__________________
http://www.adjus.com.pl |
08-03-2006, 18:04 | #7 |
Postów: n/a
|
Ja bym nie jeździł na tej emulsji. Najpierw bym uruchomił silnik , odkręcił korek wlewu oleju i popatrzył na klawiature co sie tam leje. Jesli emulsja to wymieniłbym olej.
|
09-03-2006, 23:07 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
|
Witaj wczoraj skończyłem naprawe w swoim autku, w pewnym momencie zauważyłem że w zbiorniczku płynu mi ubywa po uruchonieniu silnika - gdy zapalił płyn się pojawił (kompresja go wypychała) wymieniłem olej na nowy czysty jak miód z najlepszej polskiej pasieki autko odpaliłem pochodziło z 15 min. Wyłączyłem motor sprawdzam poziom oleju a tu emulsja i w dodatku oblętościowo tego czegoś (oleju z płynem) w misce przybyło (a nowa bańka ślicznego olejku poszła się p ......) i głowica poszła w górę. Naszczęście wymiana mnie dużo nie kosztowała bo tylko uszczelka a ile się musiałem nakręcić tych śrubek to moje. Po wymianie odpaliłem j jest oki.
Taka wymiana nie jest straszna, głowa do góry, samemu sibie poradzisz.
__________________
Dziękuję i Pozdrawiam Paweł |
10-03-2006, 17:42 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-12-2005
Skąd: Sztum
Postów: 69
|
właśnie ...mam podobny problem w oleju biaława maź...uszczelke pod głowicą sam wymienie :fcp3 dam na planowanie ALEucieka mi olej przy wałku rozrzadu i wale korbowym na uszczelniaczach (juz raz wymieniałem i NIC nie dało :fcp13 ) tylko nie mówcie :561: że musze kupić nowy rozrząd i korbowy... :fcp16 a i jeszcze jedno czy można samemu normalną wiertarą doszlifować gniazdo przy wymianie zaworu???? :502:
__________________
najważniejsze to mieć pasje np. FORD))) |
10-03-2006, 17:59 | #10 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Cytat:
jak dotrzeć zawór z gniazdem to mozesz o ile nie masz rozwalonego gniazda i nie wiertarką elektryczną Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co jajwyzej ręczną
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|