![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: Fusion\Focus II FL
Silnik: 1,4 TDCI \ 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2003\2008
Postów: 150
|
![]()
Witam, jak w temacie..
Odpalam autko wszystko działa normalnie, załączam swiatła i silnikiem lekko szarpie, trzęsieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tak samo w przypadku wbicia biegu (mam automatytczną skrzynie) i jak włączam nawiew jest to samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tzn włączam z pozyci 0 na 4 i szarpie i jak sobie pstrykam to za kazdym razem tak jest, ale po załączeniu i szarpnięciu jest wszystko ok jakby cos z prądem było nie tak... pytam za wczasu żeby się cos nie zepsuło :] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Model: fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 67
|
![]()
Posiadam Fusiona 14.TDCI
Gdy silnik jest uruchomiony wszystko jest O.K. ale w chwili właczenia świateł mijania widze na obrotomierzu jak spadaja obroty i typowe szarpnięcie silnikiem. Następnie sytuacja wraca do normy i nic sie nie dzieje. Przemierzyłem jaki jest prad ładowania i skonsultowałem kiedys z elekromechanikiem, który stwierdziłł że w chwili właczenia dużego źródła poboru energi jest to normalne. Więc chyba nie ma czym sie przejmować.Pozdrawiam...
__________________
helmut |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,556
|
![]() Cytat:
__________________
S P R Z E D A M ![]() Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-02-2008
Skąd: Gdańsk
Model: FUSION
Silnik: 1,4 benz
Rocznik: 05
Postów: 80
|
![]()
Mimo wszystko proponuję sprawdzić pracę układu ładowania akumulatora (przy zapalonym silniku napięcie ok 14V i wzrasta ze wzrostem obrotów silnika do 14,2 - 14,4V)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-10-2009
Skąd: Tarnobrzeg/Kraków
Model: skoda
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2003
Postów: 20
|
![]()
Ja mam 1.4 tdci w manualu. Szarpalo silnikiem gdy np. byla dwojka i obroty jalowe, jak dodawalem gazu to szarpalo. Pozniej wysiadl mi alternetor EAC FAIL. Wymienilem alternator. I oprocz objawow dla alternatora o dziwo szarpanie minelo
|
![]() |
![]() |