![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-12-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo kombi
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Witam wszystkich jestem tu pierwszy raz teoretycznie ,bo czytałem trochę przed zakupemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.ale do rzeczy Jadąc do rodziny w po przejechaniu jakiś 120 km zaświeciło się ładowanie aku.panika zjechałem macha w górę i patrze pasek jest wszytsko śmiga odczekałem jakieś 10 min. odpalam ładowanie zgasło no śmigam dalej 15 km świeci znowu zjeżdżam maska w górę wydaje się czuć zapach spalenizny ale delikatnie, odczekałem chwile jade dalej oczywiście ładowanie zgasło dojechałem do teściów ,Popatrzyłem ale wszystko oki .Jak wracałem sytauacja powtórzyła się ale teraz to kontrolka zaświeca się po jakiś 1 kilometrze po zgaszeniu zapach czuć nadal,dojechałem do domu szczęśliwie na świecącym ładowaniu ,zgasiłem auto ,dodam że jechałem jakieś 70 km na świecącym ładowaniu pod domem zgasiłem auto odpaliłem i na wonych obrotach po jakiś 3 minutach zaświeciło się ładowanie ,pytanie macie jakie wytłumaczenie o co chodzi ?coś chyba tam ładuje skoro tyle ujechałem .
Ostatnio edytowane przez gadzior ; 12-12-2010 o 19:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-10-2008
Skąd: NOL
Model: Mondeo
Silnik: DI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 173
|
![]()
zobacz czy altek masz suchy, może ropa na niego leci (bo filtr masz nad nim) i dlatego czuc spalenizną, ja tak mialem że kapała mi ropa na niego i w efekcie zjarał sie alternator, a zaczynało sie tak jak u ciebie.....
__________________
STRONGman ![]() cztery osiemnastki.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-12-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo kombi
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez gadzior ; 13-12-2010 o 19:31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-12-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo kombi
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Jeszcze jedno czy altek pasuje z benzyny ?i czytałem trochę że można założyc jakieś sprzęgiełko od benzyniaka i lepiej to pasuje .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-10-2008
Skąd: NOL
Model: Mondeo
Silnik: DI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 173
|
![]()
altek z benzyniaka do diesla pasuje tylko jeśli chodzi o mocowanie, poza tym juz nie bo ma sporo nizszy prąd ładowania, ja uzywke kupiłem za 200 PLN z przesyłką i był w naprawde super stanie, co do testów zegarów - wciskasz przycisk od kasowania przebiegu dziennego - trzymasz go caly czas - włączasz zapłon i trzymasz tak do momentu az na wyświetlaczu km wyskoczy napis TEST - potem wskazowki ida na maxa itd.
__________________
STRONGman ![]() cztery osiemnastki.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-11-2008
Skąd: Opole
Model: Mondeo MkIII
Silnik: TDDI by VTECH
Rocznik: 2002
Postów: 1,343
|
![]() Cytat:
niestety miałem podobne objawy i niestety nie dało się już zregenerować mojego altka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 14-12-2010 o 13:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-06-2009
Skąd: Brwinów
Model: mondeo mk3 5d
Silnik: 2.0 TDCI 130
Rocznik: 2003
Postów: 24
|
![]()
Miałem podobny problem świeciło się gasło przy następnym starcie patrzyłem miernikiem miał różne zachwiania ale jako tako ładował te 13.1 potem było gorzej aż zgasło praktycznie wszystko dojechałem do jakiegoś elektryka na radarowej w warszawie ( taki dziadzio w garażu pod domem ze stromym zjazdem) Stwierdził że odda do regeneracji czekałem 3 dni bo ciągle jakieś problemy miał, wkońcu krzyknął 450 i 2tyg gwarancji i dał jakiś kwitek, dałem 350 i powiedziałem że jak sie nie zepsuje to dorzuce, to chodził równe 24h Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy powrocie z pracy koło jego kanciapy zaświeciło się znów ładowanie zostawiłem w pruszkowie u elektryka i wymienił na zamiennik jakiś nowy żekomo, doczytał się z kwitka że to była impregnacja uzwojenia - jak pamiętam ze szkoły oznacza to zamoczenie w oleju i tyle. Wracając do wymiany po wymianie zaczeły delikatnie skakać obroty jak jest zimny w KTS pokazuje raz błąd raz nie ale ładuje dobrze nie mam problemów, skakanie nie jest od wtrysków bo poszedł jeden była regeneracja i dalej skaczą, ale póki jeździ nie przejmuje się. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-12-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo kombi
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Noi podjechałem do jakiegoś mechesa zmierzył ładowanie 12,7 13,5 skacze ale jezdziłem przez dwa dni krótkie trasy po 5 km ale cały dzien i nie zaświeciła się ani razu.Zastanawiam się tylko nad jednym czy go robić czy kupić używke .
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|