![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-04-2005
Skąd: Sędziszów
Postów: 56
|
![]()
Witam
Jakie mogą być przyczyny nadmiernego spalania gazu ok 15l w cześniej po założeniu instalacji palił 9l i trosze został podkręcony bo był mułowaty ale w szystko było oki Od jakiegos czasu pali jak smok.Nie reaguje na dokręcanie zaworu na węzu :fcp25 Escort 1.8 , 16V , 1992r |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: Skarżysko Kam
Model: Mondeo
Silnik: 2,5V6
Rocznik: 1998
Postów: 482
|
![]()
Wydaje mi się, że reduktorek do wymiany (skoro nie reaguje na regulacje).
__________________
Escort MK III 1.6 D - Escort MK VI 1.6 16V - Mondeo MK I 1.8 16V. - Mondeo MK II 2,5 V6 ;-)) Oto moja historia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-04-2005
Skąd: Sędziszów
Postów: 56
|
![]()
Czy uszkodzony parownik może miec w pływ na nadmierne spalanie gazu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-04-2005
Skąd: Sędziszów
Postów: 56
|
![]()
aż w styd sie przyznac ale nawet 20l
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-04-2005
Skąd: Sędziszów
Postów: 56
|
![]()
nic nie rószałem i od jakiegos czasu może miesiąca zaczął spalać coraz wiecej az teraz doszło do 20l.Na poczatku zalożenia gdzies 2 lata temu instalacij palił ok 10l i w szystko było oki.Czy przez uszkodzona sonde może az tak dużo palić .
Od czego zacząc sprawdzanie? Muszę jeszcze sprawdzić jak bedzie na bezynie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-04-2006
Postów: 67
|
![]()
Sprawdż też filtr powietrza bo to morze być jedną z przyczyn. Pozdrawiam Mati :fcp1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
jezeli masz na wezu srube
Cytat:
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
|
![]() |
![]() |