![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-12-2009
Skąd: ze Śląska
Model: Ranger Wildtrak P703
Silnik: 2.0 205KM
Rocznik: 2024
Postów: 305
|
![]()
Witajcie
Jestem wciąż na etapie poszukiwania S-MAXa i mój typ to 2.0 TDCI jako udane połączenie osiągów i spalania. Natomiast wersję 7-osobową której szukam o dziwo dużo łatwiej i zdecydowanie taniej znaleźć w wersji 1.8 TDCI. Lubię dynamiczną jazdę i zakładam że te 140KM z 2.0 to i tak żadna rewelacja, ale da się jeździć. Gdyby jednak kupić wersję 1.8 TDCI i zawirusować - wtedy jakieś 145 KM powinno dać się wyciągnąć z fabrycznych 125? Poradźcie czy ma sens takie podejście, a może ktoś jeździ wersją 1.8 poprawionymi osiągami? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
|
![]()
Kupić 2.0 i zawirusować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak na poważnie to nie znam zawirusowanych 1.8, ale ogólnie rzecz biorąc nie słyszałem przychylnych opinii o tym silniku. Na forum jest też wątek dołożenia 3ciego rzędu siedzeń. Michał ps Jeżeli kupisz 2.0 to unikaj wersji 130KM, weź 140 KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-12-2009
Skąd: ze Śląska
Model: Ranger Wildtrak P703
Silnik: 2.0 205KM
Rocznik: 2024
Postów: 305
|
![]()
No też jestem za opcją 140KM + wirusik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzięki za info o wątku z 3 rzędem siedzeń - poszukam. Przy okazji znalazłem jeszcze wątek, że nie ma koła zapasowego.... grrr, dojdzie koszt dojazdówki i narzędzi - to naprawdę kicha w aucie które ma służyć do dalekich wycieczek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-12-2009
Skąd: ze Śląska
Model: Ranger Wildtrak P703
Silnik: 2.0 205KM
Rocznik: 2024
Postów: 305
|
![]()
jvc - miałeś okazję porównać osiągi i kulturę pracy twojego zawirusowanego 1.8 z takim 2.0 140KM?
Powiem szczerze (jeśli dobrze rozumiem twój podpis) że 146KM i ponad 400Nm robią wrażenie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Oczywiście że lepszym wyborem jest 2,0 tdci niż 1,8 tdci , kultura pracy jest w 2,0 tdci lepsza i też można go zawirusować , lepiej też idzie góra, natomiast z głównych wad 2,0 tdci to jest DPF którego w 1,8 nie ma. Osiągi przynajmniej w mondeo są jak najbardziej zadowalające ,zerknij w moim podpisie jest link do kilku filmów. Dlatego nie upierał bym się stanowczo przy 2,0tdci , jeśli trafi Ci się dobry egzemplarz w 1,8tdci to myślę że jest to samochód godny uwagi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
A faktycznie coś tam wychodziło w s-maxie bez DPF , zapomniałem bo w mondeo wszystkie 2,0 tdci miały już DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-12-2009
Skąd: ze Śląska
Model: Ranger Wildtrak P703
Silnik: 2.0 205KM
Rocznik: 2024
Postów: 305
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chiptuning |
|
|