![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Częstochowa
Model: focusII kombi mondeoIV kombi
Silnik: 1,8TDCI 2,0TDCI
Rocznik: 2005 2010
Postów: 60
|
![]()
Witam Wszystkich
Mój FOCUS II 1,8TDCI dzisiaj zrobił mi numer. A mianowicie kiedy zaparkowałem pod marketem wszystko było O.K. Natomiast kiedy go ponownie odpaliłem silnik zaczoł terkotać jak traktor na wolnych obrotach tak głośno że nawet radio go nie zagłuszyło. Jest to taki metaliczny dźwięk. Jak dodam gazu terkotanie trochę cichnie i analogicznie do obrotów przyspiesza. Komputer nie zgłasza żadnej usterki. Proszę o jakąś wskazówkę od czego rozpocząć poszukiwanie, ponieważ jadę do mechanika i nie chcę żeby mi ciemnotę wciskał. Więc drodzy koledzy proszę o pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
Raczej to żadna usterka mechaniczna, skoro stało się tak nagle. Nie wiem jak jest w fokach, ale mondkach coś takiego oznacza problem z kodami wtryskiwaczy. Może komputer zgubił kody. Czy może to stało się po tankowaniu? Prawdopodobna przyczyna problemu: 1) utracone kody wtryskiwaczy (???) 2) spadek ciśnienia na szynie, na skutek - Padniętych wtryskiwaczy lub niewyrabiającej pompy wysokiego ciśnienia Ale jak powiedziałem jakakolwiek usterka mechaniczna jest mało prawdopodobna. Poza tym, zanim pojedziesz do "znachora" daj mu popracować z kilkanaście minut na biegu jałowym, może się zaadoptuje.
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO Ostatnio edytowane przez MaroX ; 02-02-2011 o 16:53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Częstochowa
Model: focusII kombi mondeoIV kombi
Silnik: 1,8TDCI 2,0TDCI
Rocznik: 2005 2010
Postów: 60
|
![]()
Chyba masz rację bo jak jechałem do mechaniora to podrodze mu samo przeszło. Normalnie się wyciczył i pracuje jak dawniej. Jednak zastanawia mnie czemu komp tego nie wychaczył skoro to wtrysk. Dziwne też jest to że na mocy nic się nie odczułem, żadnego spadku - a może tak to jest?. Jeszcze jedno pytanie jakie jest ciśnienie na szynie? Mam możliwość to sobie pomierzę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
Twoja foka jest bardziej zaawansowana technologicznie i ma pewnie Common Raila II generacji to myslę, że możesz się spodziewać ciśnienia maksymalnego w zakresie 1700 - 2000 barów. Co do zgubienia kodów wtryskiwaczy, to przyczyną może być słaby akumulator??? Na szczęście te silniki posiadają zdolność - szeroko rozumianej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.samooadaptacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
Twoja foka jest bardziej zaawansowana technologicznie i ma pewnie Common Raila II generacji to myslę, że możesz się spodziewać ciśnienia maksymalnego w zakresie 1700 - 2000 barów. Co do zgubienia kodów wtryskiwaczy, to przyczyną może być słaby akumulator??? Na szczęście te silniki posiadają zdolność - szeroko rozumianej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.samooadaptacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-02-2011
Skąd: Elbląg
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
![]()
Podepnę się pod ten temat i proszę o radę. Mam Focusa 1.8 TDCI z 2002r i przejechane 154000km. Moja Foka nagle zaczęła chodzić jak traktor (Dodając gazu zaczyna okrutnie stukać i terkotać- sama nie wiem jak to nazwać), straciła trochę na mocy ( słabiej przyspiesza). Stało się to nagle, ni z tego ni z owego w trasie, już się bałam że nie dojadę a serce mi się cięło na te dźwięki które się wydobywały.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-02-2011
Skąd: Elbląg
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
![]()
No cóż. Auto już naprawione. okazało się że u mnie było to koło dwumasowe i całe sprzęgło. teraz auto chodzi aż miło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Świnoujście
Model: Ford Focus Kombi
Silnik: 1.8L Duratorq-TDCi (100PS) - Lynx
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
U mnie takie same objawy aż obiach było jechać a potem to samo,czyli wymiana dwumasy i sprzęgła.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |