![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: ropczyce
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1993
Postów: 81
|
![]()
Witam.Niestety stała sie rzecz straszna mianowicie w moim mondeo uszkodzila sie pompa wtryskowa mianowicie caly mechanizm gdzie mocowana jest dźwignia ssania i dzwignia stop.Pare dni temu niechcacy spadl mi na te dźwignie duzy,ćiezki klucz do wtrysków ale niby nic sie nie stalo nastepnego dnia auto zaczeło dziwnie sie zachowywac obroty trzymal na luzie ok 2000tys gdy zjechalem do domu podnioslem maske a tu prosze urwane dźwignia stop ,ssania.Podczas jazdy zgubila sie źwignia z napisem stop,spręzynka i tuleja malutka zostala tylko dźwignia ssania.Podczas jazdy nie mam pojecia jakim cudem urwał sie gwint mniej wiecej w polowie (mam urwana czesc bo lezala na pompie) .teraz widze ze tym gwintem mozna regulowac jakos chyba obroty,ale jest niesamowicie ciezko je ustawic krecac tym gwintem,rano ustawie np dobrze zaczne jechac a jemu obroty w gore na luzie,dam mu mniejsze to na luzie gasnie bo mu spadaja.I Mam wielkie pytanie i prosbe do kolegów czy mozna jakos to wszystko doprowadzic do stanu jak wczesniej?
Dla pokazania co sie stalo dodaje zdjecie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,210
|
![]()
Kup rozwaloną pompe albo sam dekiel i go przełóż. Nie jest to trudne.
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: ropczyce
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1993
Postów: 81
|
![]()
kolego matrog dobrze mowisz ,moj kolega ma taka pompe moze mi ja dac.Mowiąc dekiel chodzi ci o to co na zdeciu obrysowalem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,210
|
![]()
Tak doładnie. Odkręcasz 4 śruby i schodzi. Śmiało możesz go do góry potem podnieść bo nic sie nie rozleci.
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: ropczyce
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1993
Postów: 81
|
![]()
wielkie dzieki kolego bede próbował jak by sie udalo to wymienic to wtedy mozna jakos wyregulowac wolne obroty bo tak to jest raczej nie mozliwe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: ropczyce
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1993
Postów: 81
|
![]()
Niestety opcja z wymiana dekla chyba bedzie nie mozliwa jednej sruby tej w lewym gornym rogu nie da sie odkrecic bez wyjecia pompy bo nie da sie włozyc tam klucza nawet.A ja z wyjeciem pompy sobie nie poradze.Teraz tak sobie mysle czy jak bym wyregulowal obroty tym gwintem co mi zostal i w jakis sposob zablokowal ten gwint zeby sie nie ruszal podczas jazdy to moze by to bylo, bo np teraz udalo mi sie ustawic wolne obroty ale co z tego jak zaczne jechac to pochwili szaleja bo podejzewam ze ten gwint przekreca sie o minimetr i juz wszystko psuje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]()
a tak propo jak juz jestesmy przy temacie pompy wtryskowej lukas i jej rozkrecania to moze mi ktos podpowiedziec czy trudna bylaby operacja wymiany uszczelki dzwigni gazu? bo wycieka z niej delikatnie ropa i podejzewam ze pompa sie przez to zapowietrza..
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,426
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]()
podziękował ślicznie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: ropczyce
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1993
Postów: 81
|
![]()
panowie a czym odkręcic śrube na delku w lewym górnym rogu? probuje sie do niej dostac i nie moge z nia sobie poradzic
|
![]() |
![]() |