![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Aloszka.
Było już dużo tematów na to pytanie, ale żadne w sumie mnie usatysfakcjonowały co do odpowiedzi, ponieważ mam wrażenie , że u mnie jest specyficzny przypadek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czasami jak zamknę klapę(nie muszę nią trzasnąć) to przestaje działać tylna wycieraczka, chociaż spryskiwacz tylnej szyby działa i ogrzewanie szyby działa ,ale czasami jak zamknę jeszcze raz to przestaje działać i ogrzewanie(ale sprysk nadal działa i on zawsze działa). Odpalę jadę kawałek i nagle wycieraczka zaczyna działać i jest wszystko ok do momentu otwarcia znowu bagażnika. I tak się mogę bawić bez końca, raz działa wycieraczka i ogrzewanie, raz działa samo ogrzewanie raz nie działa nic i raz się załączy po pewnym czasie raz nie. Co zrobiłem: Przeczyściłem wszystkie styki oraz te bolce, zdarłem cały osad do żywej blaszki(nie ma śniedzi ,tylko czysta blaszka) wszystkie kabelki do których udało mi się dostać zostały spryskane takim preparatem to kabli i do styków aby wyciągnąć z nich wilgoć itp. Obecnie wycieraczka i ogrzewanie nie działa i już nie mam siły co dalej zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-10-2007
Model: Fiesta Mk4
Silnik: 1,25
Rocznik: 1997
Postów: 79
|
![]()
m_g
Spróbuj polepszyć połączenie klapy z masą, karoserią auta. Na zawiasy pryśnij środkiem odrdzewiającym lub nawet zamocuj kawałek przewodu pod zawias klapy (warunek dobry styk z ,,żywą" blachą) i po stronie karoserii, też gdzieś podłączyć j.w. Zobacz jeszcze połączenia w klapie przewodów do tych ,,pływających" bolców - najlepiej odkręć ich obejmę plastikową i wysuń na dół z klapy a będzie widać, może luty nie trzymają odpowiednio, może nie ma kontaktu z masą... Powodzenia...
__________________
Reskris |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Te kabelki pływających bolców widać że są ładne i one są dodatkowo spryskane(zostało wszystko wyjęte, tylko nie zostały odłączone bo bałem się że je urwę, może je trzeba wypiąć i zobaczy czy tam nie pośniedziało ?), a co chodzi ci z tą masą(wiem co to masa) i klapą bo za bardzo nie mogę tego ogarnąć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Są 4 pływające bolce i 3 kabelki i tylko jeden bolec nie ma kabelka , tak powinno być ?? Dodam że te pływające przeczyściłem papierkiem ściernym tylko z tej strony gdzie się stykają z tymi blaszakami a tam gdzie kabelki są to tylko psiknąłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez m_g ; 28-02-2011 o 12:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-10-2007
Model: Fiesta Mk4
Silnik: 1,25
Rocznik: 1997
Postów: 79
|
![]()
chodzi o połączenie z masą czyli biegunem ujemnym ,,-".
Nie pamiętam tylko czy czasem jeden z bolców nie przenosi właśnie masy i trzeba sprawdzić czy jest dobre połączenie z masą samochodu. Ja miałem podobnie do tego stopnia że czasem wycieraczka chodząc zacinała się a jak auto np podskoczyło na nierówności to wówczas znów się załączała. Ewentualnie sprawdź jeszcze połączenie, osadzenie odpowiedniego bezpiecznika w skrzynce.
__________________
Reskris |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
mi też się raz wycieraczka zacięła byłą hopka i zaczęła działać od nowa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wytłumacz mi łopatologicznie , gdzie dać kabelek i jak go podłączyć aby to pieroństwo chodziło xD,bo zaraz wyrwę tą wycieraczkę i tyle będzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez m_g ; 28-02-2011 o 14:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Info dla wszystkich , jeżeli zrobiłeś wszystko to co ja tzn że na zawiasach rzeczywiście ucieka masa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co trzeba zrobić: Kąpiel zawiasów w WD40 tzn psikasz na nie i nimi machasz i działa aż miło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Dziękuje chłopakom z FKP i FCP Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-12-2007
Skąd: 19°02'E 50°18'N (Katowice)
Model: Ford Fiesta √ι-ק
Silnik: 1753 ccm Diesel + 6 turbosprężarek i klacz ;-D
Rocznik: 1997
Postów: 1,084
|
![]() Cytat:
__________________
>SKOLA< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
elektryka , kalpa bagażniki , styki , tylna wycieraczka |
|
|