![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
Witam,
ostatnio mój mondeo stracił moc. raz ja ma raz nie. jedzie jakbym holował pociąg. dziś znalazłem waz średnicy około 10-12mm który przyłączony jest do obudowy filtra powietrza i schodzi w dół silnika wraz z dwoma cieńszymi przewodami powietrza (1 od pompy podciśnienia i 2 EGR.. wszystko podłączone do ''czegoś'' elektrycznego. Odłamana końcówka z tego czegoś - do której przyłączony był najgrubszy z przewodów (ten od filtra). w załączzeniu zdjęcia. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z góry dziękuje za pomoc. chciałbym kupić nowy element pokazany na zdjęciu. Ostatnio edytowane przez rafal2011 ; 04-03-2011 o 22:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
Naprawdę nikt nie wie ?
Panowie - sam się doszukałem, że może to być albo sterownik czegoś - wychodzi, że albo EGR, albo turbo, lub też czujnik temperatury zasysanej.. tylko w takim przypadku po co to łączyć z EGR i pompą próżniową ? pomóżcie.. nie wiem co dalej robić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
A czy nie są to przypadkiem połaczenia do wężyków podcisnienia tempomatu? .jeśli tak to można to sprawdzić uruchamiając tempomat .(zaznaczam że strzelam)
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
niestety - samochod nie ma tempomatu.
odłamany kawałek idzie wężykiem do filtra powietrza, pozostałe do pompy próżniowej i do turbosprężarki. dziękuję za zainteresowanie. dostałem odpowiedź że może to być zawór podciśnienia. czy jeżeli to jest uszkodzone to możliwe jest że samochod stracił moc? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Tak to zawore podcisnienia, nie pamietam tylko czy idzie do EGR czy do sterowania kierownicami turbo. Sprawdz gdzie ida weze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]() Cytat:
jeden wężyk do turbo drugi do vaccum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
w sumie sam sie pogubiłem... ide pod maske zobaczyć... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
zle napisałem -
jeden wężyk idzie do vacum i drugi do EGR trzeci do filtra powietrza... czyli - jezeli miałbym zepsuty ten zaworek nie działał by EGR - a otwiera sie co widziałem na kompie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2011
Skąd: Łęcze
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDDI 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
dobrze - dobrej nocy - jutro sprawdzę forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Ostatnio odlaczalem wlasnie ten zawor, ale po prostu nie pamietam i nie chce strzelac. Tylko czy Ty nie masz turbo z kierownicami sterowanymi elektrycznie?
Sklej najwyzej zawor i zobacz jaka bedzie roznica. |
![]() |
![]() |