![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]()
Witam! Trochę zwlekałem z opisaniem swojego problemu na forum, ale bez pomocy się nie obędzie. Pierwszy problem to wynik z hamowni...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Widać, że brakuje 20Nm ... ale to nie wszystko, ostatnio (po przegonieniu auta na wycieczce do włoch) mam niezłą turbodziurę, która raz występuje a raz nie ... jak występuje to w okolicy 3500obr. Teraz pytanie, co robić z turbo? Czy może lepiej nic nie robić i cieszyć się że w ogóle jeździ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wtryski sprawdzone, jeden leje minimalnie mniej od pozostałych, ale tego na pewno nie będę ruszać po przeczytaniu paru tematów na forum na ten temat. Pozdrawiam i do moderatorów - nie znalazłem podobnego problemu na forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-12-2008
Skąd: Brzeg/OP
Model: Ford Ka ru8
Silnik: 1,2 benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
![]()
polecam fotorelację z czyszczenia kolektora ssącego napisaną przez Pablox ,może pomoże .
|
![]() |
![]() |