![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-07-2011
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Model: FIESTA
Silnik: 1.8 D
Rocznik: 1998
Postów: 6
|
![]()
Panowie... choć jest piękne lato moja fiesta strajkuje. Świece wymienione, akumulator zakupiony na zimę, wszystko ok a ona nie odpala rano. Problem w tym, że nachodzi powietrze do wężyków od paliwa. Zostały wymienione. Powietrze dalej się pojawia. Po domowym przeglądzie zaciekawiło mnie małe czarne urządzenie do którego podłączony jest kabel z elektryką oraz wężyk z paliwem wychodzący z filtra. Po 1 nie wiem do czego to służy a po 2 okazało się, że paliwo ucieka tamtędy. Po przekręceniu kluczyka i otworzeniu maski paliwa już tam nie ma.I teraz nie wiem czy to powinno się zamykać w środku i paliwo trzymać a jest zepsute i tego nie robi czy ma to zupełnie inną funkcję. Wsiadając do auta rano muszę kręcić co najmniej 6 razy i dopiero chwyci. czasami jest to nawet 10 razy... Wtedy tak jakby się dusi ale po chwili silnik pracuje normalnie. Wiem ,że od tego są mechanicy ale za 400 zł. "naprawiono" mi wtryski co się później okazało po 100 km jak już auto toczyło się z prędkością 10 km/h że to nie wtryski tylko katalizator. Od tamtej pory próbuję naprawiać co się da w domu.
Ostatnio edytowane przez Marek ; 31-05-2012 o 15:45 Powód: Dodanie prefiksu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]()
Wywal to ustrojstwo. To podgrzewacz paliwa który już i tak pewnie nie działa...
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-07-2011
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Model: FIESTA
Silnik: 1.8 D
Rocznik: 1998
Postów: 6
|
![]()
wywalić nie sztuka, ale czy to mi rozwiąże problem codziennego kręcenia i powolnego dobijania auta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]()
Przez podgrzewacz często się układ zapowietrzał, jak wywalisz bedzie szczelnie i auto szybciej będzie odpalać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-07-2011
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Model: FIESTA
Silnik: 1.8 D
Rocznik: 1998
Postów: 6
|
![]()
odłączę jutro i po kilku godzinach sprawdzę co i jak. Jak kręcę to on się rwie za pierwszym razem do odpalenia ale nagle traci werwę i koniec. Trzeba kręcić dalej a to strasznie denerwuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,639
|
![]()
Popraw tytuł tematu na zgodny z regulaminem.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-12-2007
Skąd: 19°02'E 50°18'N (Katowice)
Model: Ford Fiesta √ι-ק
Silnik: 1753 ccm Diesel + 6 turbosprężarek i klacz ;-D
Rocznik: 1997
Postów: 1,084
|
![]()
Ten podgrzewacz miał pomagać w rozruchu silnika gdy paliwo jest zimne a na dobrą sprawę przeszkadza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie widziałem fiesty z dieslem która to ma jeszcze założone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. też miałem i zrezygnowałem troszkę to po pierwsze niebezpieczne bo tam gdzie paliwo nie powinno być prądu lekkie zwarcie iskra i cieplej na planecie będzie a po drugie tam sie zbiera woda i w zimę zamarza co utrudnia. wywal to zamiast tego daj przewód paliwowy na nim zaworek zwrotny i będzie git
__________________
>SKOLA< |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]() Cytat:
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-12-2007
Skąd: 19°02'E 50°18'N (Katowice)
Model: Ford Fiesta √ι-ק
Silnik: 1753 ccm Diesel + 6 turbosprężarek i klacz ;-D
Rocznik: 1997
Postów: 1,084
|
![]()
Nie próbowałem i nie chce sprawdzać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.ale wierze na słowo
__________________
>SKOLA< |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-07-2011
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Model: FIESTA
Silnik: 1.8 D
Rocznik: 1998
Postów: 6
|
![]()
a więc tak. podgrzewacz ściągnięty, założony zaworek zwrotny. Autko odpala za 1 razem. Co prawda jeszcze nie tak jak powinien ale już jest lepiej. Przy okazji okazało się, że uszczelka od wtrysku poszła i zawór od filtra paliwa przepuszczał olej więc... wszystko zreperowane.
|
![]() |
![]() |