![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
![]()
Witam .Podczas jazdy około 100km/h....zaczęła mrugać sprężyna i autko straciło moc.Wyłączyłam go i koniec...już nie chciał odpalić.Po wielu próbach odpalił na krótko i kopcił czarny dym i miał dziwny chód.Potem nie chciał wogóle odpalić i musiałam holować go do domu.Kontrolka najpierw po przekręceniu kluczyka gaśnie ,a zaczyna mrugać po próbie odpalenia.Poprzednim razem bardzo pomogły mi Wasze rady ,dlatego teraz zwracam się do Was o pomoc.Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,426
|
![]()
koledzy ci napewno napisza ze bez odczytania bledow nic nie poradza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
![]()
tia...a każde odczytanie ponad 200 zł a w Aso...niedawno płaciłam...Ta sprężynka to jakiś horror....tyle,że kiedyś mrugała od razu po przekręceniu kluczyka ,a teraz dopiero po próbie odpalenia i ciekawa jestem skąd ta różnica...może ktoś miał podobny przypadek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Wygląda na rozkodowane wtryski.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
![]()
A czy przy rozkodowanych wtryskach jest szansa ,że odpali ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Postów: n/a
|
![]()
Powinien odpalić ale to nie jest rozwiązanie. Bez kodów nic nie zrobisz. Poszukaj niezależnego serwisu elek. Tam za diagnostykę biorą przeważnie 50zł.
|
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
![]()
Łatwo powiedzieć poszukaj,ale w okolicach Gdyni nikogo kompetentnego jeśli chodzi o fordziki nie ma.Poza tym co z tego ,że zakodowałam wtryski jak po 700 km przejechanych znów mruga kontrolka i auto gaśnie w czasie jazdy.Wtedy winna była dziura w gumowym przewodzie ,a teraz co?....Czytałam ,że może to być jakiś czujnik położenia wałka ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
![]()
Dzięki już wcześniej przejrzałam stronę którą mi proponujesz .Jakoś opinie o tych warsztatach nie zachęcają.Czy przy takich objawach jak u mojego mondzia może być winny ten sławetny czujnik wałka rozrządu ,który u mnie ma kolor czarny?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|