![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-08-2011
Model: FORD FOCUS
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 2
|
![]()
temperatura silnika idzie na maksa, faktycznie silnik jest gorocy. wymienilem termostat,sprawdzilem pompe wodna-sprawna. chlodnica zimna. wymieniona uszczelka pod glowica, problem dalej ten sam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-12-2008
Skąd: Brzeg/OP
Model: Ford Ka ru8
Silnik: 1,2 benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
![]()
Jeśli chłodnica zimna a silnik gorący to ciecz nie ma przepływu ,więc termostat nie otwiera obiegu dużego,lub przewody są pozapychane.
A odpowietrzałeś za pomocą zaworu ,tego na wężu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-08-2011
Model: FORD FOCUS
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 2
|
![]()
termostat wymieniłem,nie odpowietrzałem. O który przewód chodzi?
a dlaczego się zapowietrzył? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-12-2008
Skąd: Brzeg/OP
Model: Ford Ka ru8
Silnik: 1,2 benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 150
|
![]()
Na wyjściu z chłodnicy, patrząc od góry ,to z prawej strony,powinien być zawór ,taka śrubka plastikowa ,na krzyżak,odpalasz popuszczasz i wylatuje powietrze z układu,a jak poleci płyn to dokręcasz.
|
![]() |
![]() |