Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-07-2006, 18:32   #1
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie Regulacja "trzymania" obrotów na Blosie - jak ?

Witam
Chciał bym zapytać jak wyregulowac jałowy bieg.
Podczas jazdy na pb wciskam sprzęgło i obroty spadają np do 1200 i tak trzyma az do zatrzymania. Natomiast ta sama sytayłacja na lpg, wciskam sprzęgło przy tej samej prędkości a obroty spadaja do 1200, lecz po chwili spadają jeszcze do 1000 i tak trzyma aż do zatrzyamnia. Dlaczego na blosie nie trzyma obrotów.
Regulowałem go juz w każdym kierunku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Obecnie duża śrubka jest 3 obroty wykręcona , natomiast mała około 6 obrotów.
Inne regulacje, typu podniesienie przepstnicy itp nic nie zmieniają, nawet jest gorzej bo obroty po wcisnięciu sprzęgła lądują na 800 !!!
Nie wiem może tak powinno byc iz nie trzyma obrotów, a może ja cos żle reguluję - prosze podpowiedzcie cos bo nie mam gdzie się udac ażeby jakas fhowa rączka mi to zrobiła.
Dodam iz parownik to prwie nowy brc tecno i sama instalacja jest nowa. W reduktorze śrubka od naprężenia membrany jest na max rozkręcona a ta druka o pół obrotu.

Pozdrawiam Seba

sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 18:50   #2
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

A na analizatorze co wychodzi? Bo ok. Można wg instrukcji maupa i Struny wyregulować na słuch. I czasem po podłączeniu do analizatora jest idealnie, ale jeśli takie są kłopoty, to tylko analizator.
Ponadto możesz mieć coś nie tak z krokowcem (to nic, że na Pb chodzi ok), albo jakieś lewe powietrze się gdzieś dostaje.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 19:03   #3
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie

Jełsi chodzi o analizator to nie byłem ?
Dolot przerobiony, szczelny.
Krokowiec kilka tygodni temu wymieniony.
Po regulacji według instrukcji po wciśnięciu sprzęgła obroty za bardzo spadały.
Gdzie może tkwic przyczyna iż na gazie nie trzyma takich obrotów jałowego jak na pb ?
Bo chyba powinien ?
sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 19:49   #4
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Spróbuj jeszcze może śrubę od jałowych obrotów wykręcić na parowniku.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Szczególnie ostatnie posty.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 20:01   #5
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie

Czyli Kolega sugeruje aby ta od swobodnego wypływu odkręcić ?
A to nie będzie za duzo gazu ?
A Kolega jak ma pokrętęka podkręcane zarówno na blosie jak i na parowniku ?
Spróbowac można. A jeszce ta od podparcia przepustnicy to oczeiwście wykręcona, bo widziałem na jkis fotkach iz ktoś miła załkiem wrkęcono w mondim ?
Ciekawe czy w innych fordach trzyma obroty na gazie i dopiero spadają po zatrzymaniu.
sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 20:28   #6
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Ja powiem tak - u mnie regulowali gaziarze na analizatorze. Ta śrubka duża (nie na torxa) jest wykręcona na maxa, a tę na torxa wkręcili troszkę bo za bogato było. Blos jest dość mocno skręcony z tego co wiem. Powiedział mi gazownik, jak zbyt bogato było na wolnych obrotach, że może jeszcze przykręcić, ale jest ryzyko, że zacznie strzelać.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 20:55   #7
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie

a obroty trzyma tak jak na benzynie ?
czy jest jakas różnica, umnie jak przy 100 km/h jest 1200 na pb to na lpg spadaja najpier do 1200 a później do 1000, a na pb trzyma 1200 do zatrzymania.
A gdzie kolega regulował bo chyba gdzies dalej będe musial na regulacje pojechać.
sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2006, 21:46   #8
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Ja w Ursusie na Regulskiej.
Jeśli chodzi o wolne obroty to mój mondek zachowuje się na LPG znacznie lepiej niż na benzynie.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2006, 07:34   #9
sebastian_w
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
Domyślnie

a czy emulator lambdy ma wpływ na pracę na gazie?
Dodam iz mój podaje na kompa samochodu napięsci 0,35, może trzeba go trosze podkręcic np do 0,5 ?
sebastian_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2006, 12:16   #10
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie

a tak wogóle to 1200 rpm po wysprzęgleniu to wg. Ciebie dobrze ? jak dla mnie to za dużo i na gazie jakby masz lepiej a na benie coś nie tak a co za tym idzie to pewnie masz problemy z ISCV
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.