![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Witam
Chciał bym zapytać jak wyregulowac jałowy bieg. Podczas jazdy na pb wciskam sprzęgło i obroty spadają np do 1200 i tak trzyma az do zatrzymania. Natomiast ta sama sytayłacja na lpg, wciskam sprzęgło przy tej samej prędkości a obroty spadaja do 1200, lecz po chwili spadają jeszcze do 1000 i tak trzyma aż do zatrzyamnia. Dlaczego na blosie nie trzyma obrotów. Regulowałem go juz w każdym kierunku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Obecnie duża śrubka jest 3 obroty wykręcona , natomiast mała około 6 obrotów. Inne regulacje, typu podniesienie przepstnicy itp nic nie zmieniają, nawet jest gorzej bo obroty po wcisnięciu sprzęgła lądują na 800 !!! Nie wiem może tak powinno byc iz nie trzyma obrotów, a może ja cos żle reguluję - prosze podpowiedzcie cos bo nie mam gdzie się udac ażeby jakas fhowa rączka mi to zrobiła. Dodam iz parownik to prwie nowy brc tecno i sama instalacja jest nowa. W reduktorze śrubka od naprężenia membrany jest na max rozkręcona a ta druka o pół obrotu. Pozdrawiam Seba |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
A na analizatorze co wychodzi? Bo ok. Można wg instrukcji maupa i Struny wyregulować na słuch. I czasem po podłączeniu do analizatora jest idealnie, ale jeśli takie są kłopoty, to tylko analizator.
Ponadto możesz mieć coś nie tak z krokowcem (to nic, że na Pb chodzi ok), albo jakieś lewe powietrze się gdzieś dostaje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Jełsi chodzi o analizator to nie byłem ?
Dolot przerobiony, szczelny. Krokowiec kilka tygodni temu wymieniony. Po regulacji według instrukcji po wciśnięciu sprzęgła obroty za bardzo spadały. Gdzie może tkwic przyczyna iż na gazie nie trzyma takich obrotów jałowego jak na pb ? Bo chyba powinien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Czyli Kolega sugeruje aby ta od swobodnego wypływu odkręcić ?
A to nie będzie za duzo gazu ? A Kolega jak ma pokrętęka podkręcane zarówno na blosie jak i na parowniku ? Spróbowac można. A jeszce ta od podparcia przepustnicy to oczeiwście wykręcona, bo widziałem na jkis fotkach iz ktoś miła załkiem wrkęcono w mondim ? Ciekawe czy w innych fordach trzyma obroty na gazie i dopiero spadają po zatrzymaniu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Ja powiem tak - u mnie regulowali gaziarze na analizatorze. Ta śrubka duża (nie na torxa) jest wykręcona na maxa, a tę na torxa wkręcili troszkę bo za bogato było. Blos jest dość mocno skręcony z tego co wiem. Powiedział mi gazownik, jak zbyt bogato było na wolnych obrotach, że może jeszcze przykręcić, ale jest ryzyko, że zacznie strzelać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
a obroty trzyma tak jak na benzynie ?
czy jest jakas różnica, umnie jak przy 100 km/h jest 1200 na pb to na lpg spadaja najpier do 1200 a później do 1000, a na pb trzyma 1200 do zatrzymania. A gdzie kolega regulował bo chyba gdzies dalej będe musial na regulacje pojechać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Ja w Ursusie na Regulskiej.
Jeśli chodzi o wolne obroty to mój mondek zachowuje się na LPG znacznie lepiej niż na benzynie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
a czy emulator lambdy ma wpływ na pracę na gazie?
Dodam iz mój podaje na kompa samochodu napięsci 0,35, może trzeba go trosze podkręcic np do 0,5 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
a tak wogóle to 1200 rpm po wysprzęgleniu to wg. Ciebie dobrze ? jak dla mnie to za dużo i na gazie jakby masz lepiej a na benie coś nie tak a co za tym idzie to pewnie masz problemy z ISCV
|
![]() |
![]() |