|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-02-2012, 22:41 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-02-2008
Skąd: Koszalin
Model: Ranger
Silnik: 2.5 TD
Rocznik: 2005
Postów: 4
|
Pompa wtrysku paliwa ZEXEL Covec-f - błąd P1312
Witam,
przedstawię Wam mój problem. Ostatnio jadąc moim autem na trasie zapaliła się kontrolka silnika. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka zapala się dopiero na 3,4 i 5 biegu po przekroczeniu 1900 obr/min. lub po całkowitym wciśnięciu pedału gazu. Po podłączeniu auta do komputera diagnostycznego wyświetla błąd P1312, czyli: -rozrządu pompy wtryskowej Circuit siłownika Silnik nie szarpie, przy wysokich obrotach nie dymi, a na jałowych chodzi stabilnie. Turbina chodzi. Po zapaleniu się kontrolki (miga świeca żarowa) auto jest w trybie awaryjnym i nie przekracza 80 km/h Co to może być, czujnik padł w pompie? o będzie ta pompa: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ... blk=1362AA To co udało mi się spisać z tej pompy. Ze sterownika: 479778-7421 DC5V 49018 Z korpusu pompy: WLE7A 104700-0551 Za dwa tygodnie umówiłem się z polecanym u mnie w regionie magikiem od pomp i zobaczymy co zrobi.Będę na bieżąco dawał znać. Z tego co znalazłem w necie jest to pompa typu- Covec-F - rozdzielaczowe pompy wtryskowe z regulatorem EDC japońskiej firmy ZEXEL, który w 2000r. został zreorganizowany w Bosch Automotive Systems Corporation Tu znalazłem manuala do tej pompy: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Aktualizacja 15.04.2012 Witam ponownie, problem rozwiązałem wymieniając pompę na drugą sprawną używkę(ma ponoć tylko 25tyś), koszt to 1000zł, bardzo ją ciężko znaleźć, wszystkie na allegro to pompy z regulacją podciśnieniową montowane w Rangerach 96-03, pompę wymieniłem sam, więc zaoszczędziłem od 400 do 650zł. Podaje wam ceny z rabatem jakie zaśpiewali w Fordzie: pompa nowa- ok 12000zł pompa regenerowana sprowadzana z Niemiec(trzeba oddać niesprawną)- ok 8000zł Takie pompy jeszcze naprawia Bosch w Poznaniu i tam chcą 2500-3000 w zależności co się zepsuło. Przebieg auta po którym pompa zaczęła szwankować to 190tyś. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez gatame ; 15-04-2012 o 08:33 Powód: nowe informacje |