|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-02-2012, 15:48 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Galaxy Mk I
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Rocznik: 1998
Postów: 56
|
po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Witam,
jak było -20 próbowałem odpalić silnik. 3 razy zagrzałem świece, przekręciłem kluczyk, alternator zakręcił leniwie parę razy i przestał. Dało się wyczuć swąd czegoś spalonego zarówno w kabinie jak i w silniku (nie bardzo ale jednak wyczuwalnie). Akumulator był i jest OK!, przyniosłem go z domu po całonocnym ładowaniu. Wszystkie kontrolki palą się normalnie, ale nic się nie dzieje. Kompletna cisza. Może ktoś wie gdzie powinienem zajrzeć. Bezpieczniki te z pierwszego poziomu wszystkie sprawdziłem. Dodam że to TDI z 98 roku 110 KM.
__________________
pozdrawiam Lagieha wcześniej Audi 80 1.6td |
26-02-2012, 15:50 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Bezpieczniki musisz sprawdzić WSZYSTKIE i mieć pewność, że są dobre. I te w aucie i pod machą.
|
26-02-2012, 15:54 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Galaxy Mk I
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Rocznik: 1998
Postów: 56
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Z tego co się orientuję, w tym modelu nie ma bezpieczników pod machą tylko w skrzynce na 3 poziomach, z czego dwa są dostępne po dość niełatwym rozmontowaniu poziomu pierwszego. Mam też instrukcję z opisem wszystkich bezpieczników i nie znalazłem tam żadnego opisanego jako zabezpieczenie alternatora.
__________________
pozdrawiam Lagieha wcześniej Audi 80 1.6td |
26-02-2012, 15:58 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
A jak próbujesz kręcić to nic zupełnie nie słychać ? żadnego pstrykania, zupełnie nic?
Kontrolka świec zapala się? - jeśli nie to przekaźnik 109 może padł Ostatnio edytowane przez djibiza ; 26-02-2012 o 16:00 |
26-02-2012, 15:59 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Galaxy Mk I
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Rocznik: 1998
Postów: 56
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Zupełnie nic
__________________
pozdrawiam Lagieha wcześniej Audi 80 1.6td |
26-02-2012, 16:04 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Albo poprostu rozruchacz się wykończył :|
|
26-02-2012, 17:04 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-12-2011
Model: Focus
Silnik: 1800
Rocznik: 2005
Postów: 5
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Jeżeli był swąd to się zjarało.Zacznij od bezpieczników będziesz wiedział w którym obiegu.
__________________
Zawsze lepiej gdy lew dowodzi baranami, niż baran lwami. |
26-02-2012, 17:32 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-08-2008
Skąd: Zambrów
Model: GALAXY
Silnik: AUY 1,9 TDi 116KM
Rocznik: 2001
Postów: 148
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
sprawdź na przejście elektromagnes który ściąga bendyks na koło zamachowe
Ostatnio edytowane przez Arpgor ; 26-02-2012 o 17:33 Powód: dopisanie posta |
26-02-2012, 17:32 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-08-2008
Skąd: Zambrów
Model: GALAXY
Silnik: AUY 1,9 TDi 116KM
Rocznik: 2001
Postów: 148
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
lub skrzynkę pod maską z przewodami i dużymi bezpiecznikami
|
26-02-2012, 17:34 | #10 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: po przekręceniu kluczyka kompletna CISZA
Nie ma zabezpieczenia alternatora pewnie dlatego, że to nie alternator jest odpowiedzialny za rozruch silnika..
Moim zdaniem rozrusznik ma zwarcie i tyle. |