![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
![]()
Witam,
mam taki problemik. Mianowicie po naprawie silnika tzn. wymiana pierścieni, uszczelniaczy, wszystkie nowe uszczelki, kompletne sprzęgło LUK, katalizator usunięty foczka straciła jakby na mocy. Silnik nie jest już taki żwawy jak przed naprawą. Nie zbiera się jak wcześniej a raczej powinno być odwrotnie nie ? Nie wiem, może jest to kwestia dotarcia się silnika (po naprawie przejechałem dopiero około 200km) no i jeszcze spalanie jakby wzrosło. proszę o jakieś info w temacie. Pozdrawiam
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne ![]() Ostatnio edytowane przez Marek ; 31-05-2012 o 07:33 Powód: Dodanie prefiksu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: wlkp
Model: czarny, grafit,turkus
Silnik: ,Pb,ON
Rocznik: 1993,1990
Postów: 197
|
![]()
a wtyczka czujnika powietrza w intercolerze wpięta?
__________________
Diagnostyka komputerowa pojazdów do rocznika 2010r. ..... i te jeżdące i te niejeżdżące...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
![]() Cytat:
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
narazie jezdzij delikatnie poczekaj az sie dotrze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
![]() Cytat:
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
wszystko sie ulozy i dotrze wymienisz olej i zobaczymy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus MK3 Kombi Titanium
Silnik: 1,5 TDCI Duratorq 120 KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,258
|
![]() Cytat:
Jeśli wymieniał pierścienie, to nie sądzę aby wymieniał tylko uszczelniające? Wymienił również zgarniające. Idąc tokiem Twoich myśli (wina pierścieni - dotrą/ułożą się) to w tej chwili samochód powinien strasznie kopić - spalać olej. Pierścienie zgarniające także powinny się ułożyć? Czy te już nie - bo są już ułożone/dotarte? Pierwsza odpowiedź dla Rystar22 powinna być pytaniem: "Czy samochód zaczął kopcić?" Reszta odpowiedzi nasunie się sama/dotrze się. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam, Andrzej_K "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny... dopij wódkę i idź spać." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
![]() Cytat:
Dodatkowo dopowiem, że kopci jak jest zimny (przy odpalaniu po nocy, albo dłuższym postoju) wtedy widać jak wali najpierw biały dym, a później czarny). Jak się rozgrzeje to nie zauważyłem takiego kopcenia (wiadomo zakopci sobie ale nie tak jak przy rozruchu z rana)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne ![]() Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 08-04-2012 o 19:50 |
|
![]() |
![]() |