Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-04-2012, 17:56   #1
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Po naprawie silnika jest słabszy

Witam,

mam taki problemik. Mianowicie po naprawie silnika tzn. wymiana pierścieni, uszczelniaczy, wszystkie nowe uszczelki, kompletne sprzęgło LUK, katalizator usunięty foczka straciła jakby na mocy. Silnik nie jest już taki żwawy jak przed naprawą. Nie zbiera się jak wcześniej a raczej powinno być odwrotnie nie ?
Nie wiem, może jest to kwestia dotarcia się silnika (po naprawie przejechałem dopiero około 200km) no i jeszcze spalanie jakby wzrosło.

proszę o jakieś info w temacie.
Pozdrawiam

__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne

Ostatnio edytowane przez Marek ; 31-05-2012 o 07:33 Powód: Dodanie prefiksu
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2012, 19:40   #2
majsterus_nt
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: wlkp
Model: czarny, grafit,turkus
Silnik: ,Pb,ON
Rocznik: 1993,1990
Postów: 197
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

a wtyczka czujnika powietrza w intercolerze wpięta?
__________________
Diagnostyka komputerowa pojazdów do rocznika 2010r. ..... i te jeżdące i te niejeżdżące......
majsterus_nt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2012, 20:01   #3
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

Cytat:
Napisał majsterus_nt Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a wtyczka czujnika powietrza w intercolerze wpięta?
wtyczka wpięta (zresztą zaraz po odebraniu od mechanika przeglądałem wszystkie wtyczki, wężyki itp/itd czy są podpięte) zresztą nie jest to zamulanie tego stopnia jak z wypiętą wtyczką. Po prostu silnik po dodaniu gazu reaguje powoli dopiero jak załączy się turbo to czuć, że się odpycha wcześniej nawet z niskich obrotów reagował szybciej. Dlatego wydaje mi się to dziwne.
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2012, 20:20   #4
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

narazie jezdzij delikatnie poczekaj az sie dotrze
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2012, 21:21   #5
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

Cytat:
Napisał Uziu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
narazie jezdzij delikatnie poczekaj az sie dotrze
mam taką nadzieję, że jest to kwestia dotarcia się silnika. Jak sytuacja się nie zmieni po przejechaniu 1000 km wtedy zacznę panikować ;-) Mechanik mówił żebym przez najbliższe 500km jeździł spokojnie, jednak poczekam aż przejadę 1000km i wtedy się zobaczy :-)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2012, 22:05   #6
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

wszystko sie ulozy i dotrze wymienisz olej i zobaczymy
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2012, 07:09   #7
Andrzej_K
ford::professional
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus MK3 Kombi Titanium
Silnik: 1,5 TDCI Duratorq 120 KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,258
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

Cytat:
Napisał Uziu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
narazie jezdzij delikatnie poczekaj az sie dotrze
Heh, a co tam ma się docierać? Pierścienie? Gdyby ciśnienie/kompresja w cylindrach zależała wyłącznie od pierścieni, a nie od tłoków i dodatkowo pierścieni uszczelniających to w tej chwili miałby "biste" przedmuchy. Po prostu, niech odkręci korek wlewu oleju i to sprawdzi.

Jeśli wymieniał pierścienie, to nie sądzę aby wymieniał tylko uszczelniające? Wymienił również zgarniające. Idąc tokiem Twoich myśli (wina pierścieni - dotrą/ułożą się) to w tej chwili samochód powinien strasznie kopić - spalać olej. Pierścienie zgarniające także powinny się ułożyć? Czy te już nie - bo są już ułożone/dotarte?

Pierwsza odpowiedź dla Rystar22 powinna być pytaniem:

"Czy samochód zaczął kopcić?"


Reszta odpowiedzi nasunie się sama/dotrze się. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam, Andrzej_K
"Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny... dopij wódkę i idź spać."
Andrzej_K jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-04-2012, 11:55   #8
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Odp: Po naprawie silnika jest słabszy

Cytat:
Napisał Andrzej_K Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
"Czy samochód zaczął kopcić?"
dokładnie ! samochód zaczął kopcić, ale myślałem, że jest to wina usuniętego katalizatora
Dodatkowo dopowiem, że kopci jak jest zimny (przy odpalaniu po nocy, albo dłuższym postoju) wtedy widać jak wali najpierw biały dym, a później czarny). Jak się rozgrzeje to nie zauważyłem takiego kopcenia (wiadomo zakopci sobie ale nie tak jak przy rozruchu z rana)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne

Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 08-04-2012 o 19:50
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.