![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-05-2009
Model: KUGA, focus II
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM PowerShift 4WD, 1.6 TDCI 90koni
Rocznik: 2012, 2006
Postów: 46
|
![]()
Witam, wczoraj w moim focusie założyłem nowy zawór EGR i po przejechaniu paru metrów zapaliła się awaria silnika. Silnik pracuje normalnie. Podłączyłem się pod kompa za pomocą formidable i wywala błąd P0405 mimo usuwania błąd nadal jest...
Jedyne co zauważyłem to po usunięciu przestaje palić się awaria silnika na desce ale jak tylko przygazuje mocno to zaraz się zapala ;-) Czy trzeba jechać do forda na usunięcie błędu? Czy może mieć to związek z tym że auto strasznie kopci na czarno prawdpoodbnie wtryski, chociasz ASO obstawiało turbinę :-) Ostatnio edytowane przez Marek ; 29-05-2012 o 06:13 Powód: Dodanie prefiksu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-09-2009
Skąd: Kraków
Model: był Focus II Kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2005
Postów: 793
|
![]()
U mnie pomogło kasowanie błędu IDS-em. ELM-em mogłem kasować do woli, i po trzech uruchomieniach (chociaż, jak uruchomiłem bez błędu to mogłem jechać bez zapalonego MIL przez całą Polske) błędy wyskakiwały ponownie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-05-2009
Model: KUGA, focus II
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM PowerShift 4WD, 1.6 TDCI 90koni
Rocznik: 2012, 2006
Postów: 46
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-05-2009
Model: KUGA, focus II
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM PowerShift 4WD, 1.6 TDCI 90koni
Rocznik: 2012, 2006
Postów: 46
|
![]()
Faktycznie po skasowaniu za pomocą ELM-em można jechać i nic się nie dzieje do ponownego uruchomienia silnika ;/
|
![]() |
![]() |