Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-04-2012, 23:03   #1
kar26
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-04-2012
Model: Transit kamper
Silnik: 2.5D
Rocznik: 1990
Postów: 35
Domyślnie 2,0 TDCi Mk3 Mondeo 2002 rozbiegany silnik

Witam wszystkich - dzisiaj po wymianie turbo(turbina poszła i kolega jeszcze troche przejechał ale oleju nie wysało turbo) na uzywke i zmianie oleju z 10w na 5w(to nie ja taki pomysł dalem tylko wymieniałem to wszystko) silnik odpalił bez wiekszych problemów i pracował w miare normalnie z tłumika pojawił sie dym białawy ale przestaał i znowu sie pojawiał( mogło byc ze resztki z tłumika) ale po dodaniu gazu gdzies o 500 obr/min silnik sie rozbiegał i go zadusiłem(max 10 sekund chodził)sprzegło i wyskoki bieg i hamulec na maxa , ponowna pruba odpalenia(pomijajac szok) silnik nie chce odpalic i ciezko kreci tak jak by miał słaby rozrusznik , podczas krecenia to zapala sie kontrolka świez zarowych(sprezynka) wiem ze to jest awaria , dowiedzialem sie ze w tych silnikach podczas rozbiegania sie silnika moga sie korwobody(korby) pokrzywic , czy to mozliwe i czy cos mogło sie stac ze tak ciezko kreci , i czy na chol mozna go odpalic?

Prosze o jakies wskazówki

kar26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2012, 11:36   #2
kar26
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-04-2012
Model: Transit kamper
Silnik: 2.5D
Rocznik: 1990
Postów: 35
Domyślnie Odp: 2,0 TDCi Mk3 Mondeo 2002 rozbiegany silnik

Witam - rozumiem ze to sie nikomu nie przytrafiło i nikt nawet nie miał stycznosci z takim czyms nawet po awari i nie wie jak sie zabrac do sprawdzenia co jest przyczyna , wykreciłem swiece i były mokre od oleju, pokreciłem silnikiem i wypchało troche go przez otwory i silnik lepiej zaczął krecic ale nie zaskoczył tylko jak by miał checi , czy na hol go prubowac i moze zaskoczyc czy to nic nie da?
kar26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2012, 11:57   #3
Wojtek
ford::expert
 
Avatar Wojtek
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,639
Domyślnie Odp: 2,0 TDCi Mk3 Mondeo 2002 rozbiegany silnik

Cytat:
Napisał kar26 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rozbiegany silnik
Popraw to , na coś bardziej konkretniejszego.

Wojtek.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie !


Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim.

KU PRZESTRODZE !
http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!!
Wojtek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2012, 15:48   #4
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
Domyślnie Odp: 2,0 TDCi Mk3 Mondeo 2002 rozbiegany silnik

Cytat:
Napisał kar26 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czy na hol go prubowac i moze zaskoczyc czy to nic nie da?
Teoretycznie, jeżeli już nieźle kręci - to można spróbowąć go pociągnąć.
Tym bardziej, że nie rozbiegał się mocno i zaraz go zdusiłeś.

Pytanie jest jednak, dlaczego nie odpala - myślę, że było dużo oleju w cylindrach i końcówki wtrysków dostały mocno spalonym olejem. Może są niedrożne.
Drugie pytanie - nawet jak odpali, to i tak zaraz go trzeba zgasić, więc?...

Ja bym wyjął wtryski i oddał do sprawdzenia w w warsztacie Delphi.
Turbinę robiłbym tylko u Garretta - nie ma ogólnie dostępnych części do turbin ze zmienną geometrią. Nieautoryzowane warsztaty regenerują te turbiny na różnych zamiennikach.
W sumie - współczuję, czekają cię koszty...
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.