![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-04-2012
Model: Transit kamper
Silnik: 2.5D
Rocznik: 1990
Postów: 35
|
![]()
Witam wszystkich - dzisiaj po wymianie turbo(turbina poszła i kolega jeszcze troche przejechał ale oleju nie wysało turbo) na uzywke i zmianie oleju z 10w na 5w(to nie ja taki pomysł dalem tylko wymieniałem to wszystko) silnik odpalił bez wiekszych problemów i pracował w miare normalnie z tłumika pojawił sie dym białawy ale przestaał i znowu sie pojawiał( mogło byc ze resztki z tłumika) ale po dodaniu gazu gdzies o 500 obr/min silnik sie rozbiegał i go zadusiłem(max 10 sekund chodził)sprzegło i wyskoki bieg i hamulec na maxa , ponowna pruba odpalenia(pomijajac szok) silnik nie chce odpalic i ciezko kreci tak jak by miał słaby rozrusznik , podczas krecenia to zapala sie kontrolka świez zarowych(sprezynka) wiem ze to jest awaria , dowiedzialem sie ze w tych silnikach podczas rozbiegania sie silnika moga sie korwobody(korby) pokrzywic , czy to mozliwe i czy cos mogło sie stac ze tak ciezko kreci , i czy na chol mozna go odpalic?
Prosze o jakies wskazówki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-04-2012
Model: Transit kamper
Silnik: 2.5D
Rocznik: 1990
Postów: 35
|
![]()
Witam - rozumiem ze to sie nikomu nie przytrafiło i nikt nawet nie miał stycznosci z takim czyms nawet po awari i nie wie jak sie zabrac do sprawdzenia co jest przyczyna , wykreciłem swiece i były mokre od oleju, pokreciłem silnikiem i wypchało troche go przez otwory i silnik lepiej zaczął krecic ale nie zaskoczył tylko jak by miał checi , czy na hol go prubowac i moze zaskoczyc czy to nic nie da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,639
|
![]() Cytat:
Wojtek.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]() Cytat:
Tym bardziej, że nie rozbiegał się mocno i zaraz go zdusiłeś. Pytanie jest jednak, dlaczego nie odpala - myślę, że było dużo oleju w cylindrach i końcówki wtrysków dostały mocno spalonym olejem. Może są niedrożne. Drugie pytanie - nawet jak odpali, to i tak zaraz go trzeba zgasić, więc?... Ja bym wyjął wtryski i oddał do sprawdzenia w w warsztacie Delphi. Turbinę robiłbym tylko u Garretta - nie ma ogólnie dostępnych części do turbin ze zmienną geometrią. Nieautoryzowane warsztaty regenerują te turbiny na różnych zamiennikach. W sumie - współczuję, czekają cię koszty...
__________________
Zgredzik |
|
![]() |
![]() |