![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
mam instalacje IIgen. na Tomasetto i to jeszcze nawet na gwarancji.
problem polega na tym ze firma zakladajaca zkliwkidowala swoj oddzial w P-niu i musze teraz jechac 30km poza miasto... Ostatnio bylem na regulacji i tak wyregulowali ze pali wiecej... Czy bezpiecznie mozna samemu regulowac instalacje - jedna srubka przy parowniku i na wezu? bo nie mam ochoty robic tyle km by znow regulowali i to jeszcze bez gwarancji ze bedzie dobrze... "kurek" na wezu dzis troche skrecilem, zobaczymy jaki efekt przy spalaniu bedzie, ale mam pewne obawy przy srubce na parowniku, w dodatku potrzebny jest jakis spray (pianka) ktory zawsze widzialem ze stosowali po regulacji. taki spray jest ogolnodostepny?
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
nie potrzebny jest spray
srubka przy parowniku mozesz krecic sam ,tylko poczytaj sobie jak zlapac odpowiednia pozycje srubki
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
a nie wiesz gdzie moge sobie poczytac?
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2006
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: FORD FOCUS MK!
Silnik: 1,6i
Rocznik: 2000
Postów: 157
|
![]()
spray to wykrywacz nieszczelnosci spokojnie mozesz go zastapic woda z mydlem co do sruby na parowniku to sluzy ona do ustalenia biegu jalowego po regulacji przy gwaltownym dodanou gazu i puszczeniu silnik nie moze gasnac,co do sruby na wezu tu ustalasz dawke gazu jak jest kierowana na miksermaja do dyspozycji sama srube trudno jest zapewnic odp dawke gazu ,jesli ja skrecisz spalnaie spadnie ale auto bedzie mulowate,zalecam eksperymenty ja tak samo regulowalem instalacje w swoim dawnym autku-najpierw parownik pozniej sruba na wezu :fcp1
__________________
VR6 RWIE DO PRZODU |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
myslalem ze ta pianka to bardziej "zalepiacz" ew. nieszczelnosci...
a ciekawe czy pianka do golenia bylaby dobra :fcp3 czyli moge smialo wziasc srubokret i krecic na parowniku a potem na wezu... na wezu dzis skrecilem o niecale 1/4 obrotu i nie wyczulem "mula" ale chyba juz rozumiem i bede eksperymentowal. dzieki za info...
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Tylko nie oszczędzaj za bardzo. Żebyś potem nie musiał zatartego silnika remontować jak się przegrzeje (zbyt uboga mieszanka właśnie prosto do takich efektów prowadzi). Najlepiej podczep się jakimś miernikiem do lambdy i sprawdzaj czy nie ustawiłeś zbyt ubogo. A czy nie masz na wężu jeszcze krokowca?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
krokowca? a jak on powinien wygladac?
[ Dodano: 2006-08-24, 12:16 ] mam to ale nie wiem czy to krokowiec od gazu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
z takim krokowcem to masz goowniany sterownik
krecenie ta sruba praktycznie nic nie zmienia skup sie na parowniku nie wiem do czego jest ta mala srubka przy iltrze badz elektrozaworze - moze to uklad obejsciowy do wolnych obrotow do regulacji napiecia membrany sluzy prawdopodobnie sruba blizej srodka reduktora i spalanie zalezy od jej ustawienia
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
KGB, ta śruba zasłania lub odsłania otwór w dosyć dużym zakresie (u mnie w wymontowanym można prawie całkowicie zamknąć prześwit). Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że jej kręcenie nic nie daje. Zgadzam się natomiast, że
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2006
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: FORD FOCUS MK!
Silnik: 1,6i
Rocznik: 2000
Postów: 157
|
![]()
jesli to krokowiec to musi miec 4 przewody jesli ma 2 to tylko elektrozawor
__________________
VR6 RWIE DO PRZODU |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|