Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-08-2006, 10:06   #1
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie samodzielna regulacja instalacji

mam instalacje IIgen. na Tomasetto i to jeszcze nawet na gwarancji.
problem polega na tym ze firma zakladajaca zkliwkidowala swoj oddzial w P-niu i musze teraz jechac 30km poza miasto... Ostatnio bylem na regulacji i tak wyregulowali ze pali wiecej...
Czy bezpiecznie mozna samemu regulowac instalacje - jedna srubka przy parowniku i na wezu? bo nie mam ochoty robic tyle km by znow regulowali i to jeszcze bez gwarancji ze bedzie dobrze...
"kurek" na wezu dzis troche skrecilem, zobaczymy jaki efekt przy spalaniu bedzie, ale mam pewne obawy przy srubce na parowniku, w dodatku potrzebny jest jakis spray (pianka) ktory zawsze widzialem ze stosowali po regulacji.
taki spray jest ogolnodostepny?

__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 11:01   #2
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

nie potrzebny jest spray
srubka przy parowniku mozesz krecic sam ,tylko poczytaj sobie jak zlapac odpowiednia pozycje srubki
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 11:04   #3
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie

a nie wiesz gdzie moge sobie poczytac?
__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 11:16   #4
BOODZIO2
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2006
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: FORD FOCUS MK!
Silnik: 1,6i
Rocznik: 2000
Postów: 157
Domyślnie

spray to wykrywacz nieszczelnosci spokojnie mozesz go zastapic woda z mydlem co do sruby na parowniku to sluzy ona do ustalenia biegu jalowego po regulacji przy gwaltownym dodanou gazu i puszczeniu silnik nie moze gasnac,co do sruby na wezu tu ustalasz dawke gazu jak jest kierowana na miksermaja do dyspozycji sama srube trudno jest zapewnic odp dawke gazu ,jesli ja skrecisz spalnaie spadnie ale auto bedzie mulowate,zalecam eksperymenty ja tak samo regulowalem instalacje w swoim dawnym autku-najpierw parownik pozniej sruba na wezu :fcp1
__________________
VR6 RWIE DO PRZODU
BOODZIO2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 11:22   #5
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie

myslalem ze ta pianka to bardziej "zalepiacz" ew. nieszczelnosci...
a ciekawe czy pianka do golenia bylaby dobra :fcp3
czyli moge smialo wziasc srubokret i krecic na parowniku a potem na wezu...
na wezu dzis skrecilem o niecale 1/4 obrotu i nie wyczulem "mula"
ale chyba juz rozumiem i bede eksperymentowal.
dzieki za info...
__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 12:02   #6
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Tylko nie oszczędzaj za bardzo. Żebyś potem nie musiał zatartego silnika remontować jak się przegrzeje (zbyt uboga mieszanka właśnie prosto do takich efektów prowadzi). Najlepiej podczep się jakimś miernikiem do lambdy i sprawdzaj czy nie ustawiłeś zbyt ubogo. A czy nie masz na wężu jeszcze krokowca?
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 12:05   #7
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie

krokowca? a jak on powinien wygladac?

[ Dodano: 2006-08-24, 12:16 ]
mam to ale nie wiem czy to krokowiec od gazu.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 12:55   #8
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

z takim krokowcem to masz goowniany sterownik
krecenie ta sruba praktycznie nic nie zmienia
skup sie na parowniku

nie wiem do czego jest ta mala srubka przy iltrze badz elektrozaworze - moze to uklad obejsciowy do wolnych obrotow

do regulacji napiecia membrany sluzy prawdopodobnie sruba blizej srodka reduktora i spalanie zalezy od jej ustawienia
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 14:02   #9
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

KGB, ta śruba zasłania lub odsłania otwór w dosyć dużym zakresie (u mnie w wymontowanym można prawie całkowicie zamknąć prześwit). Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że jej kręcenie nic nie daje. Zgadzam się natomiast, że
Cytat:
z takim krokowcem to masz goowniany sterownik
Yannkes, to jest właśnie krokowiec. Oprócz śruby do kręcenia jest jeszcze tłoczek, który zaślepia i otwiera przepływ w rurze na bieżąco podczas jazdy. Steruje nim silnik krokowy zasilany kabelkami, które powinny do tego urządzenia dochodzić.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2006, 14:43   #10
BOODZIO2
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-08-2006
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: FORD FOCUS MK!
Silnik: 1,6i
Rocznik: 2000
Postów: 157
Domyślnie

jesli to krokowiec to musi miec 4 przewody jesli ma 2 to tylko elektrozawor
__________________
VR6 RWIE DO PRZODU
BOODZIO2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.