![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-05-2012
Skąd: Nowy Targ
Model: Fiat Panda 100HP
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik: 2008
Postów: 153
|
![]()
Witam. Czy ktoś mógłby Mi pomóc? Czy orientuje się ktoś, co to za zawór? Muszę ów zawór wymienić ale nawet nie wiem czego tak naprawdę szukać/o co pytać w Fordzie. Link do zdjęcia: http://imageshack.us/photo/my-images/99/wp000075.jpg/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Zaworek zwrotny podciśnienia. Dlaczego chcesz go wymienić?
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-05-2012
Skąd: Nowy Targ
Model: Fiat Panda 100HP
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik: 2008
Postów: 153
|
![]()
podczas wymiany filtru powietrza ta rurka która wchodzi pod pokrywę silnika (ta na tej odnodze) złamała się z Tą odnogą... ściągnąłem zaworek, aby jakoś to pokleić i nawet to się udało, ale po ściągnięciu i założeniu z powrotem pedał hamulca po wyłączeniu silnika twardnieje w ciągu 5 - 10 min (ucieka podciśnienie chyba) a podczas jazdy problemu nie ma. ruszałem tylko i wyłącznie tą część i po tym się z tym hamulcem pochrzaniło. A jednak wolę zapobiegać niż leczyć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Zaworek kosztuje ~70zł. U mnie złamał się króciec tego małego kolanka. Założyłem kolanko i dociągnąłem z wyczuciem opaską. Na razie jakoś się trzyma. Jak czuję, że turbo późno daje kopa to maska w górę i poprawiam połączenie.
To, że podciśnienie ucieka w 5-10 min to nic nadzwyczajnego. Pompa działa gdy pracuje silnik. Na postoju nie jest ci potrzebne podciśnienie.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html Ostatnio edytowane przez Jester ; 28-06-2012 o 06:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: PO
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 33
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-05-2012
Skąd: Nowy Targ
Model: Fiat Panda 100HP
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik: 2008
Postów: 153
|
![]()
I właśnie byłem w ASO... Koszt 163 zł za cały przewód z zaworkiem ale na zdjęciu poglądowym nie ma tego króćca... Czy możliwe, żeby zdjęcie poglądowe aż tak było różne od faktu? Poza tym podciśnienie podczas postoju w Moim miejscu zamieszkania się sprzydaje (Podhale), szczególnie, że ostatnio zerwałem linkę od ręcznego i w tej chwili odpalenie auta stojąc z górki albo pod górkę z "twardym" hamulcem jest denerwujące Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |