Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-10-2012, 18:38   #1
marcinsaba
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-09-2012
Skąd: piotrków tryb
Model: focus c max ghia
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 8
Domyślnie opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

witam posiadam c maxa od 2 miesięcy , byłem wczoraj u mechanika wymienić olej i filtry , powiedziałem że autko puści chmurę na czarno jak w pedał wcisnę mocniej , i że rano przez kila minut wspomaganie tak jagby nie działało ,mechanik podpioł swojego kompa i wyskoczyło kilka błędów , spisałem je: C1099 , P0238, P0121,P2407,P0504, P1321,P2413 mechanik niby je skasował ale wspomaganie się nie naprawiło i kopcić nie przestał !moja proźba czy może mi ktoś opisać te błędy i ewentualnie poradzić jak je rozwiązać we własnym zakresie ,bo z mechanikami to różnie bywa!

marcinsaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2012, 20:32   #2
pit76
ford::specialist
 
Avatar pit76
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

błędy mogły być stare,więc naley podpiąć drugi raz i zobaczyć które są ponownie
pit76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2012, 21:33   #3
marcinsaba
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-09-2012
Skąd: piotrków tryb
Model: focus c max ghia
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 8
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

no tak , ale kopcenie i to wspomaganie sie nie naprawiło,
a gdzie mozna znaleźć opisy wymienionych błedów
marcinsaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2012, 22:02   #4
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

Cytat:
Napisał marcinsaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
C1099 , P0238, P0121,P2407,P0504, P1321,P2413
P0238 Turbo/Super Charger Boost Sensor "A" Circuit High
P0121 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance
P2407 Evaporative Emission System Leak Detection Pump Sense Circuit Intermittent/Erratic
P0504 Brake Switch "A"/"B" Correlation
P2413 Exhaust Gas Recirculation System Performance
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2012, 22:35   #5
marcinsaba
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-09-2012
Skąd: piotrków tryb
Model: focus c max ghia
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 8
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

dzięki stary , postaram się gdzieś to przetłumaczyć
marcinsaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2012, 09:48   #6
leonov
ford::specialist
 
Avatar leonov
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Rybnik
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25
Rocznik: 2011
Postów: 506
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

Samo skasowanie błędów nie naprawi usterki ! usunięcie przyczyny i skasowanie TAK :-)
leonov jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2012, 23:30   #7
marcinsaba
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-09-2012
Skąd: piotrków tryb
Model: focus c max ghia
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 8
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

też myślę że skasowanie nic nieda, a możesz mi powiedzieć co muszę naprawić wnioskując z tych błędów które wcześniej opisałem, powiem szczerze mieszkam za granicą , mechanicy niestety tutaj bardzo kroją i oszukują!!!! wyczułem jeszcze takie coś że moj fordzik jak się rozgrzeje słabo się zbiera między 1200 -1700obrotów , tak się przydławia a później jak z procy idzie , przeczesałem całe forum jest kilka wątków tego typu ale bez kąkretnej odpowiedzi , a że mam skrzynię automat to pojechałem do specjalnego servisu gdzie naprawiają tylko skrzynie automaty!ciężko zabuliłem ale skrzynia jak mnie zapewnił pan servisant jest ok !!! i powiedział żę te skrzynie są bardzo udane ,bardzo żadko je naprawiają a mówił że robią około 50 skrzyń tygodniowo , niestety nie poradził mi nic na temat silnika bo to nie jego działka , pojechał bym do servisu forda ,
ale jak wcześniej zapytałem o wymianę filtrów i oleju ,to mi szczęka spadła na buty! bardzo proszę o jakieś porady

Bump: też myślę że skasowanie nic nieda, a możesz mi powiedzieć co muszę naprawić wnioskując z tych błędów które wcześniej opisałem, powiem szczerze mieszkam za granicą , mechanicy niestety tutaj bardzo kroją i oszukują!!!! wyczułem jeszcze takie coś że moj fordzik jak się rozgrzeje słabo się zbiera między 1200 -1700obrotów , tak się przydławia a później jak z procy idzie , przeczesałem całe forum jest kilka wątków tego typu ale bez kąkretnej odpowiedzi , a że mam skrzynię automat to pojechałem do specjalnego servisu gdzie naprawiają tylko skrzynie automaty!ciężko zabuliłem ale skrzynia jak mnie zapewnił pan servisant jest ok !!! i powiedział żę te skrzynie są bardzo udane ,bardzo żadko je naprawiają a mówił że robią około 50 skrzyń tygodniowo , niestety nie poradził mi nic na temat silnika bo to nie jego działka , pojechał bym do servisu forda ,
ale jak wcześniej zapytałem o wymianę filtrów i oleju ,to mi szczęka spadła na buty! bardzo proszę o jakieś porady
marcinsaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2012, 23:02   #8
marcinsaba
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-09-2012
Skąd: piotrków tryb
Model: focus c max ghia
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 8
Domyślnie Odp: opis błędów diagnostycznych i usunięcie ich

witam wszystkich , pokminiłem trochę nad tymi błędami , zakupiłem urządzenie diagnostyczne , wyciągnołem EGR- nie był bardzo zasyfiały , ale rurka która do niego dochodzi strasznie ,wypaliłem z niej te sadze ,auto po tym zabiegu bardzo się ożywiło.egr oczywiście wymyty. trochę zeszło ale ,sukces wszystko wynagrodził
marcinsaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.