![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
![]()
W najbliższy weekend planuję wykonać regenerację reduktora LPG.
Posiadam instalację 2gen: reduktor Lovato, emulacja sondy Lecho Mini Lambda. Zestaw regeneracyjny zakupiony, przewertowana "literatura". Teraz pytanie odnośnie sprawdzenia szczelności instalacji LPG po wykonaniu zabiegu: jak? Tzn. czym i jak wygląda procedura? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 11-07-2010
Skąd: Szczerców
Model: Focus
Silnik: 1.8 16V 125KM
Rocznik: 1999
Postów: 879
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
|
![]()
Ew. płyn do mycia naczyń. Popsikać i jeśli jest nieszczelność też się pieni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
![]()
OK, mamy wszystko poskładane do kupy, odpalamy silnik na benzynie, uzupełniamy płyn chłodniczy.
Mam elektrozawory na filtrze gazu i na parowniku, rozumiem, że zostają one otwarte w momencie przełączenia na LPG i dopiero po przełączeniu sprawdzamy szczelność? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 11-07-2010
Skąd: Szczerców
Model: Focus
Silnik: 1.8 16V 125KM
Rocznik: 1999
Postów: 879
|
![]()
Jak masz 2 generację to chyba możesz włączyć zapłon i przełączyć na gaz bez odpalania wtedy elektrozawór powinien się otworzyć. Mogę się mylić ale kojarzę że miałem tak w mondeo. Oczywiście bez stresu bo żeby coś wybuchło to wcale nie tak łatwo jak się wydaje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
|
![]()
No chyba ,że z zapalonym papierosem w ustach nachylimy się żeby sprawdzić gdzie tak syczy...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie w 1 generacji też tak było jak pisze k!s!3l. Nie trzeba było odpalć, tylko przełączyć na gaz na centralce i włączyć zapłon, wtedy elektrozawory puszczały gaz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
![]()
Czyli tak jak mi się wydawało.
Tak 2 gen. Przełącznik na centralce mam 3 pozycyjny: benzyna; gaz, benzyna + gaz (autoprzełączenie po 2tys obrotów). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 17-10-2012
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK2 Kombi
Silnik: 1.8 16v, LPG KME Diego3
Rocznik: 1998
Postów: 101
|
![]()
I jak poszło? Jest jakiś problemmprzy regeneracji?
__________________
FORD MONDEO MK2 KOMBI, 1.8 16v, LPG KME Diego3 http://www.motostat.pl/user_images/52083/icon4.pnghttp://forum.fordclubpolska.org/pict...pictureid=5089 SUZUKI GSF 600N BANDIT http://www.motostat.pl/user_images/66710/icon3.png http://yanosik24.pl/widget/514727.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
![]()
Przy regeneracji problemów nie było, warto jednak postarać się o torxy bo w środku się przyda. Zestaw nabyłem w Nagaz'ie. Na spokojnie jeden wieczór trzeba poświęcić.
|
![]() |
![]() |