![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]()
Koledzy, w czym może tkwić problem.
Dziś auto zaczęło mi się samo przełączać z gazu na benzynkę w czasie jazdy. gdy wyłączę i włączę silnik, przelącza się na gaz ale po przejechaniu kilku km znowu wariuje. Co się dzieje??
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
regulacja instalki - pewni emasz ciśnienie za niskie na reduktorze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]()
czy to oznaka kończoncego się reduktora?? jak byłem ostatnio na przeglądzie instalacji, jakieś 1000km temu koleś powiedział że ciśnienie na reduktorze jest w normie
[ Dodano: 2006-09-29, 15:54 ] Właśniewróciłem od gazownika, poregulował ciśnienie na reduktorze i niestety problem aktualny, w środę zaprowadzam mu auto na poważniejszą interencję :-/
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
zalezy jaka to sekwencja - te drozsze potrafia swirowac jak im sie cos nie spodoba osprzecie
ale kazda sekwencje mozna zdiagnozowac i powinien to zrobic gaziarz jezeli nie wina programu to moze taki banalny problem - przelacznik benzyna/gaz ma zwarcie i przelacza jak mu sie chce
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
jaki masz sterownik?
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 10-09-2005
Skąd: rumia
Model: mondeo mk3
Silnik: TDCI 2.2
Rocznik: 2005
Postów: 1,497
|
![]()
u mnie takie rzeczy poprawiali laptopem. no ale co mu bylo dokladnie to nie wiem. cos za niskie cisnienie gazu i wtedy przy mocniejszym depnieciu jak mu bylo za malo to sie przelaczal na pb.
pozdrawiam maciek [ Dodano: 2006-09-30, 10:40 ] a gaziarze tak niestey maja moi tez brali samochod rano a oddawali na koniec nawet jezeli poprawka zajmowala im 15 min. no ale nigdy nie wiedza,ze to tak krotko potrwa bo moga byc komplikacje itp
__________________
mondeo mk3 2.2 TDCI a było mondeo mk2, scorpio mk2 i mk1, sierra mk2 i Taunus 1982 r... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]() Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-09-2006
Postów: 13
|
![]()
Miałem identyczny problem przy instalacji z mikserem. Po odpaleniu przerzucalem na gaz ale po przekroczeniu 2 tys obr automatycznie wrzucalo benzyne. Winna okazala sie ta centralka/przelacznik. Dodatkowo zepsuta centralka robila zwarcie i rozladowywalo mi akumulator po 2 dniach stania w garazu. Jesli problem wroci to sprobuj z tym.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]()
niestety problem aktualny. a więc tak, czasem przejade 30 km bez problemów, a czasem przełącza się co 2 km. zapomniałem dodać na początku, ale gdy przełączy mi się na PB to tak jakby mi się gaz skończył (na przełączniku mrugają wszystkie diody i jest sygnał dźwiękowy). po zrestartowaniu przechodzi na gaz normalnie. czy reduktor czy elektronika??
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |