![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Łódź
Model: ESCORT RS2000
Silnik: 2,0
Rocznik: 1995
Postów: 64
|
![]()
Witam wszystkich,
robie właśnie swap z 1,8 na 2,0 RS. w swoim mam lpg 2 gen. i tu pojawia się pytanie jak to zamontować i gdzie?? moim skromnym amatorskim zdaniem mikser poszedłby zaraz przy przepustnicy (pasuje jak ulał) ale pojawia się problem krokowca bo w 1,8 był przed mikserem teraz będzie za. czy taka konfiguracja się sprawdzi?? z góry dzięki za odpowiedź
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
Chodzi o zawór wolnych obrotów.
Sprawdzi się gdyż zawór reguluje tylko wolnymi obrotami, a poza tym ma podac tyle powietrza żeby silnik pracował równo nie ważne czy paliwo wtryskiwane jest do kolektora ssącego za przepustnicą czy przed, bo podobnie jest przy zasilaniu paliwem, tyle że silnik uzyska mniejszą sprawność, ale nic pozatym. Chociaz polecał bym zamontować chciażby Blosa zamiast tego miksera, bo tym mikserem zepsujesz osiągi tego silnika, ogólnie będzie muł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Łódź
Model: ESCORT RS2000
Silnik: 2,0
Rocznik: 1995
Postów: 64
|
![]()
Dzieki za podpowiedz co do blos'a tak zrobie
musze uzbierac cash to wtedy zaloze mu skwencje ale narazie musze to jakos przerzyc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
nie sprawdzi się, bo w przypadku instalacji na mikserze czy blosie regulator jałowych ma podać nie tylko powietrze ale i paliwo. Jeśli bocznik wypada przed mikserem to trzeba dodatkowy obwód zrobić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Łódź
Model: ESCORT RS2000
Silnik: 2,0
Rocznik: 1995
Postów: 64
|
![]()
chodzi o dodatkowy obwod do krokowca z lpg??
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Łódź
Model: ESCORT RS2000
Silnik: 2,0
Rocznik: 1995
Postów: 64
|
![]()
Struna,
podpowiedz gdzie co spiąć tylko jak mogę prosić w miarę jasno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Jeżeli masz silnik Zetec , a chyba tak jest, to masz taki sam silnik, jak w moim Mondku. Ja mam instalację II generacji, mieszalnik jest na przepustnicy i wszystko jest ok. Mój kolega ma Zeteca 2.0 i w nim blosa i też żadnych problemów, więc mam wrażenie, że u Ciebie też powinno być dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
daj foto spod maski to się wszystko wyjaśni
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Łódź
Model: ESCORT RS2000
Silnik: 2,0
Rocznik: 1995
Postów: 64
|
![]()
Struna oto foto
http://zapodaj.net/ab9d1cd3a5202.jpg.html
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |