![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-11-2012
Skąd: Sanok
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
Witam, to mój pierwszy post na tym forum i być może ten temat był wałkowany, ale do rzeczy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem (jak na razie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) od pół roku Forda Mondeo ghia z 2004r. o mocy 2.0 TDCi przy 130 koniach. Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu autko zaczęło mi lekko szarpać powyżej 2tyś obrotów i najbardziej czuć to na czwartym biegu. Samochód też jest słabszy po prostu nie ma uczucia 'wgniatania w fotel' i przy naciśnięciu na gaz auto bardzo mocno kopci na czarno. Dodam również, że ostatnio wlewałem z ropą 'Diesel systempflege' firmy Liqui Moly i z tego co widzę na nic to się zdało. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie na pewno na nie odpowiem i liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-03-2011
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
U mnie działo sie to samo z powodu pękniętej rury od intercoolera.
Warto to sprawdzić bo jest łatwo. Ale mogą być też inne przyczyny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 05-11-2008
Skąd: Tczew
Model: 2szt. Mondeo Ghia Kombi
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM Automat
Rocznik: 2005
Postów: 55
|
![]()
A jaki masz przebieg ? Może pompa lub wtryski już się czegoś domagają ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,639
|
![]()
Przenoszę do działu Diesel.
Pozdrawiam Wojtek
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...rura od turbo 90%...egr 9%...1% inna przyczyna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-11-2012
Skąd: Sanok
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
Auto ma 175 tyś przebiegu. Jadę właśnie dzisiaj do speców i zasugeruje im niektóre odpowiedzi. Jak coś się wyjaśni to się odezwę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
edit: No więc tak, jestem po wizycie na komputerze który niestety niczego nie wykazał. Mówiąc gościowi o rurze do intercoolera odpowiedział mi, że tą usterke na komputerze na pewno by wykryło. Poradził mi, że może to być wtrysk, a to pokaże tylko ASO gdzie samo sprawdzenie kosztuje 150 zł, a do takiego serwisu mam ponad 70km... Niestety nie wiem czy sam znalazłbym ta rurę od intercoolera bo od góry wszystko zabudowane a od dołu też mało co widać. Z kanału widać to jak na tacy? Ostatnio edytowane przez tewu ; 15-11-2012 o 16:42 |
![]() |
![]() |