![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 11-01-2012
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Fusion / Mondeo Sedan
Silnik: 1,4 16V 80KM / 2.0TDCi 130KM
Rocznik: 2004 / 2005
Postów: 31
|
![]()
Mam taki problem, że gdy wskazówka od poziomu paliwa spadnie poniżej około połowy skali, to auto słabiej odpala. W temperaturach dodatnich i do ok -5 trzeba pokręcić 3-4s, ale jak wczoraj było -11 to musiałem już kręcić z 10s(miałem trochę mniej niż polowę baku paliwa). Zatankowałem więc wczoraj do pełna i przy dzisiejszych - 11 odpalił od razu.
Problem dotyczy tylko odpalania po dłuższym postoju. Pogorszenie odpalania nie jest płynne wraz z ubywaniem paliwa, tylko jest próg do którego odpala dobrze, a potem czy jest nie cała połowa, czy świeci się rezerwa trzeba tak samo dłużej kręcić. Wcześniej w benzynowej hondzie civic 1.4 miałem podobny problem, z tym, że próg był niżej, ale nie udało mi się rozwiązać tego problemu. Ostatnio edytowane przez pecet3d ; 21-12-2012 o 21:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
Słaba ciśnienie daje pompa podająca.Przy małej ilości paliwa w zbiorniku jest większa różnica poziomów paliwa. Wymień pompę i filtr paliwa, i usterka powinna zniknąć.
|
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 11-01-2012
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Fusion / Mondeo Sedan
Silnik: 1,4 16V 80KM / 2.0TDCi 130KM
Rocznik: 2004 / 2005
Postów: 31
|
![]()
Dzięki za sugestię, wymienie na początku sam filtr paliwa, bo faktycznie te objawy pojawiły się po ostatniej zmianie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-08-2012
Skąd: Zawiercie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 tdci 115hp
Rocznik: 2003
Postów: 83
|
![]()
Pamiętaj kolego o wypełnieniu filtra ropą przed zamontowaniem. Najlepiej do pełna... Może masz słabe ciśnienie, zdejmij środkowy przewód z filtra paliwa i dokładnie w ten otwór strzykawką dolej paliwa do pełna, załóż przewód i odpal.
|
![]() |
![]() |