Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-03-2013, 18:31   #1
Alman
ford::amateur
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 11-02-2013
Skąd: Wrocław
Model: Ford Focus MkII
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 8
Domyślnie focus mk II błąd czujnika korka paliwa

Witam,
zaświeciła mi się dziś kontrolka sygnalizująca awarię silnika. Po chwili sam silnik stracił trochę mocy. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika kontrolka już się nie paliła i wszystko było OK. Po podłączeniu do komputera wyskoczyły 2 błędy - przeładowanie turbo oraz niedziałający czujnik wlotu korka paliwa (mam FAPa). Po wykasowaniu błędów, przejechaniu kilkunastu kilometrów ponowne sprawdzenie. Pozostał tylko błąd czujnika korka paliwa. Kontrolka sygnalizująca awarię już się nie zapaliła - silnik chodzi normalnie (turbo też).
Macie jakieś sugestie czego to mogły być symptomy?


Ostatnio edytowane przez Marek ; 04-03-2013 o 21:29 Powód: dodanie prefiksu
Alman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-03-2013, 12:47   #2
pretorian2
ford::specialist
 
Avatar pretorian2
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 933
Domyślnie Odp: focus mk II błąd czujnika korka paliwa

W przypadku FAP, masz czujnik korka wlewu paliwa, bo na tej podstawie min. dawkuje się ilość płynu katalicznego dolewanego ze zbiorniczka do baku. Każdorazowe otwieranie korka na pare sekund(nie wiem dokładnie ile) powoduje notyfikacje i na tej podstawie dolewania jest automatycznie dawka eloys'u. Częste tankowanie "po 30 dychy" spowoduje szybkie zużycie płynu, który jest dosyć drogi. Jeżeli wywala Ci ten błąd to przyczyny musisz szukać właśnie tam, może wiązka, może piny zaśniedziałe, może coś nie kontaktuje, trzeba rozebrać boczek tapicerki, żeby oglądnąć zbiorniczek i okablowanie.
pretorian2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.