![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-03-2013
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
W moim Focusie po wyjęciu prawego "bałwanka" (widok jak stoimy przed maską) od rury od intercoolera, przeczyszczeniu bałwanka z oleju, rury metalowej z oleju, oraz po odłączeniu kostki od przepływomierza auto straciło moc, jest mulaste, i słychać dziwny świst. Wcześniej auto było żwawe, energiczne, teraz jest zamulone i wzrosło spalanie paliwa. W czym może być problem? W przepływomierzu? Odłączałem go, aby dostać się do filtra powietrza. Proszę o szybką odpowiedź.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Pewnie odłączyłeś złącze czujnika temperatury w intercoolerze, bo zakładam, że układ dolotowy po złożeniu jest szczelny i bałwanek puchnie po dodaniu gazu.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-03-2013
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]() Cytat:
Jeśli go nie założyłeś albo jest przerwany to mocy nie będzie. Sprawdź czy czujnik temp powietrza w coolerze jest podłączony (po lewej stronie coolera, stojąc przed autem) Może źle skręciłeś opaski i przez bałwanek przepuszcza jak przygazujesz ? Najlepiej sprawdź czy w ogóle masz ciśnienie w układzie, niech ktoś przygazuje dobrze a ty patrz co się dzieje z bałwankami. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-03-2013
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
A czy odłączenie przepływki może coś mieć na rzeczy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]()
Jeśli ją z powrotem przypiąłeś, to nie powinno mieć znaczenia, ale cuda są różne, to tylko ford....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-03-2013
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
No właśnie po odłączeniu przyplywki zaczęło coś nie tak z nim być
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]() Cytat:
Od gadania samo się nie naprawi, a ty pewnie nie sprawdziłeś jeszcze niczego. |
|
![]() |
![]() |