![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-02-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo MK 1 / MK 3
Silnik: 2,5 V6 / 2.0 TDDi
Rocznik: 1994 / 2002
Postów: 38
|
![]()
Witam, po wielu perypetiach z odpowietrzeniem ukladu paliwowego, udalo mi sie, ale pozostal problem, ktory przyczynil sie /posrednio/ do wyzej wymienionej usterki, a mianowicie,jadac spokojnie po autostradzie niemieckiej, gdzie bylo ograniczenie do 80km/h, jechalem 81km/h, /tak, tak zdarzaja sie tacy kierowcy.../, silnik nagle przestal mi pracowac, bez zadnego ostrzezenia, typu - szarpanie, zmiejszanie- badz zwiekszanie sie obrotow, kopcenie i tp, i oczywiscie, pojawila sie, w postaci migajacej, slynna sprezynka, ktora jakby nic, migala i migala, az ja, zresetowalem kluczykiem, naturalnie podczas jazdy i bylo OK, do chwili, kiedy mocniej nacisnalem gazu, wtedy wyzej opisane zdarzenie, nastapilo ponownie. Zauwarzylem, ze jadac na wyzszym biegu, wolniej - czyli na "piatce", okolo 100km/h, bylo ok, silnik pracowal normalnie, nie zatrzymywal sie, ale po naglym nacisnieciu gazu, sytuacja sie powtarzala. Czego moze byc przyczyna, czy moze pompka podajaca paliwo, pod zbiornikiem zastrajkowala? Czy jest powazniejsza przyczyna, typu: pompa wtryskowa, wtryski? Dodam, ze motor pracowal bardzo regularnie, nie bral oleju, palil w zimie i byl ok. Mial ktos podobny problem i jak tak, to jak sie go pozbyc?
Ostatnio edytowane przez adazet ; 25-04-2013 o 12:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
|
![]()
Popraw tytuł na język polski, bo narazie masz kali iść, kali jeść
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 19-09-2012
Skąd: Poznań
Model: Ford Mondeo MK4 GHIA
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 54
|
![]()
Miałem podobną historię. Sprawdź wiązki przewodów czy czasami nie dostała się woda i nie skorodowały.
__________________
![]() Jeżdżę szybko, bo...lubię ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-02-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo MK 1 / MK 3
Silnik: 2,5 V6 / 2.0 TDDi
Rocznik: 1994 / 2002
Postów: 38
|
![]()
Juz poprawilem tytul, czy dobrze? Niestety nie mam polskich liter, wiec pisze bez nich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 17-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 tdci 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
![]()
Witam,
miałem dwa razy identyczną sytuacje. u Mnie to był zacinający się sterownik turbiny. Objawy są takie jak piszesz. Sprawdzić to chyba najłatwiej tak że na 2 i 3 biegu daj mu ostro w ..... i jeśli to sterownik to włączy się sprężynka ponieważ dzwignia sterownika wchodzi na krańcowe, mniej używane żeby i się zacina. Sprawa w porónaniu z wtryskami to pykuśGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. za pierwszym razem sam przeczyściłem sterownik za drugim niestety nie pomogło i musiałem go wymienić. Jakbyś potrzebował więcej info to daj znać na priv Pozdrawiam |
![]() |
![]() |