![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Górzyca
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI@178KM
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]()
Witam, rozbilem ostatnio fiata marea 2.0 20v 147km jest to silnik pieciocylindrowy. Mialem zalozozna w nim roczna instalacje brc sequent plug & drive z listwa na 6 garow ale jeden wtrysk byl zaslepiony i nie uzywany. Kupilem wlasnie forda focusa 1.6 2004/2005 w wyszukiwarce vin pisze ze mam silnik zetec-s 1.6 pfi 100km a dzisiaj z ksiazka od forda zagladalem pod maske i na obrazkach wyglada jak duratec 100km. Pytanie czy ta instala podejdzie do focusa i czy konieczne jest zalozenie lubryfikacji bo tego we fiacie nie posiadalem.
Pozdrawiam pdp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
lubra zbedna. instalke powinno sie dac zalozyc - jeden wtrysk mniej a ecu na pewno ma mozliwosc wyboru jednostki napedowej pod wzgledem ilosci cylindrow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Górzyca
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI@178KM
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]()
Listwa jest z 6 wtryskami bo fiat byl 5 garowy w focusie 2 wtryski bylyby wolne. Gazownik powiedzial ze montaz lubry raczej wymagany a tojuz staje się mniej oplacalne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
na pewno bylyby wolne, sprawdz tylko czy sterownik da sie przestawic na 4 cylindry i tyle. moim zdaniem lubry nie trzeba - nie ma dowodow na to ze pomaga w czymkolwiek, predzej znajdziesz dowody ze szkodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Górzyca
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCI@178KM
Rocznik: 2008
Postów: 15
|
![]()
W związku z tym ze mam jeszcze rok gwarancji na instalacje zadzwonilem do serwisu gdzie montowalem powiedzieli mi Panowie ze bez problemu moga mi ja zalozyc w fordzie i dradzaja mi zalozenie lubryfikacji, twierdza ze nie jeden ford juz d nich wyjechal i ma sie dobrze. Bede musial to jeszcse przemyslec bo tak naprawde przegladajac to forum i googlujac praktyxznie nie ma jasnych wypowiedzi w temaci instalacji gazowej w duratec. Ludzie piszą cały czas ze trzeba regulowac luzy na zaworach, wypalaja sie gniazda zaworow i różne inne dziwne rzeczy. Wydaje mi sie ze wiekszosc problemow ludzi z instalacjami sa to błędy nie poprawnego założenia i zestrojenja. Malo jest wypowiedzi jasnych np.
-taki silnik -taka instalacja -przejechane kilometry z instalacja, -czynnosci zwiazane z uzytkowaniem, Czy częściej wymieniane sa świece, olej silnikowy, cewki, przewody zaplonowe, filtr powietrza i filtry od gazu. Z tego co tlumaczyl mi moj gazownik na te materialy należy zwrócić szczególną uwagę jak ma sie zainstalowaną instalacje gazowa. Ludzie nie majacy w ogóle doczynienia z lpg udzielają się najwięcej i najbardziej negatywnie. Najprościej napisać jest że silnik się nie nadaje albo jak cię nie stać to nie kupuj takiego samochodu który tyle pali. Silniki forda nie lubia gazu itp. Silnik wankla w mazdzie rx 8 tez niby lubi gazu a jednak ludzie to robia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-08-2008
Skąd: Gdynia
Model: Focus MK2 / FOCUS MK4 Titanium
Silnik: 1.6 100KM Pb95 / EcoBoost 1.0 125KM
Rocznik: 2005 / 2019
Postów: 360
|
![]()
Ja tam na LPG się nie znam, ale z tego co czytałem, a dużo czytałem bo chciałem założyć to opinia była jedna: "...jeżeli twój gazownik wciska ci lubryfikację, zmień gazownika" :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
gazownik wciska bo na tym zarabia...
ja mam w duratecu co prawda 2.0 lpg i juz ponad 50 tys na niej wyjezdzone. zadnych negatywnych skutków nie widac. fakt wymieniłem cewke bo padla (ten typ tak maGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ), świece od nowosci nie byly wymieniane wiec tez zmienilem wraz z kablami które byly fabryczne. zakladaj instalacje, wymieniaj filtry co 10kkm i miej ja dobrze wyregulowana a nic sie nie stanie. |
![]() |
![]() |