![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: Szkocja
Model: Focus sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
![]()
Witam od czwartku (22/08/13) zostalem nabywca forda focusa sedan 2.0 giha ( full opcja bez skory) rok 2000 samochod jest to wersja angielska. Moj poblem jest taki kiedy kupywalem auto przejechalem sie nim po autostradzie i tak 1 gas na full 2 gas na ful 3,4,5 to samo kiedy wrocilismy z pod maski zaczelo sie dymic i smierdziec olejem poczekalem az silnik ostygnie i zauwazylem wyciek z pokrywy zaaworow ale nie az tak duzy zeby sie palil ( wlasciciel powiedzial ze silnik byl myty wczoraj i te brudy osiadly na kolektorze i teraz sie pala) zagladnelem pod spod i byl caly w oleju skrzynia i tak dalej czy moze mi ktos powiedziec gdzie jest problem czy to z pod pokrywy klawiatury czy skrzynia a i zauwazylem ze na rolkach paska jest slad bialej farby tak jak by ktos wymienial pasek i czytalem wczesniej ze jak sie robi pasek w focusie to trzeba simeringi wymienic bo jak byly raz ruszone to beda ciekly a w szkocji sa tacy mechanicy jak z koziej .... Klarnet mam znajomych mechanikow ale wlasniie sa w polsce na urlopie i musze czekac do 2 wrzesnia a mi zalerzy na czasie wiec prosze o pare podpowiedzi jesi chodzi o foto to moge dodac. A przebieg to 89 tys mil czyli 143 tys km
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Teraz to już pewnie musztarda po obiedzie. Kupiłeś po czy przed tą przejażdżką? Jeżeli ktoś myje silnik w 13-letnim samochodzie przed sprzedażą, to ma w tym najczęściej jakiś cel. Przy wymianie paska (wieloklinowego) żadnych simeringów się nie wymienia. Po raz pierwszy słyszę, żeby po wymianie paska był ślad białej farby na rolkach, od nowego paska. Teraz nie pozostaje nic innego, niż umyć silnik jeszcze raz i obserwować, gdzie są wycieki. Być może faktycznie tylko spod pokrywy zaworów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: Szkocja
Model: Focus sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
![]()
przed kupieniem zauwazylem te wycieki i dym ale do tej pory wiem ze to byl dobry zakup poniewaz samochod stoi juz trzydni codziennie odpalany i na ziemi niema kropli bo specjalnie duzy karton podlozylem tylko jak sie nagrzeje to olej cieknie na kolektor lub cos goracego bo smierdzi spalenizna i sie dymi ale na ziemie nie kapie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Wobec tego pierwszą czynnością, którą musisz wykonac, to zlokalizowanie wycieków.
|
![]() |
![]() |