|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-09-2013, 23:29 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
|
Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Wiem, że temat dość głupi. Proszę o wyrozumiałość i ewentualne zamknięcie/usunięcie wątku gdy zostanie on wyczerpany.
No właśnie tak jak w tytule, czy ta zabawa jest w ogóle opłacalna ? Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem. Obecnie dysponuje mocą ponad 130 koni w 1.6, które ma przejechane prawie 280 tyś km. Wybiegając mocno w przyszłość docelowe 170 koni możliwe do osiągnięcia z 2.0 kusi. A więc czy ktoś się kiedyś zastanawiał jakie to koszty ? Bo potrzebujemy kompletny silnik, turbo, wtryski, komp i skrzynia 6 plus oczywiście układ hamulcowy. Brzmi kosmicznie a na pewno jeszcze o czymś zapomniałem. Także proszę o ewentualnie sugestie nad takim projektem, bądź od razu komentarz szukać nowego auta z 2.0 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
27-11-2013, 14:51 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
ktoś coś?
|
27-11-2013, 15:07 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Jak zwykle taniej i łatwiej, a przede wszystkim rozsądniej będzie sprzedać to co masz i kupić wymarzonego focus-a 2.0tdci z niższym przebiegiem. Podejrzewam, że starczy również na chipGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
27-11-2013, 21:29 | #4 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Jak juz chcesz cos takiego robic, to czemu nie na 2,5T Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niedawno widzialem na aledrogo rozbitego Focusa 2,5ST za 15tys (zapewne do stargowania - walony w tylny lewy bok, wiec caly przod nieruszony). Przekladasz komplet z silnikiem, skrzynia i instalacja plus zakladasz gaz i wydajesz na paliwo 50-60% tego co w dieselu ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A osiagi i frajda z jazdy o nieeeeeeebo lepsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
28-11-2013, 08:53 | #5 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Cytat:
W sumie to nie wiadomo czy nadal nie aktualne. BTW. Smutna historia się wiąże z tym fajkusem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
|
|
02-12-2013, 22:22 | #6 | |
ford::specialist
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-05-2007
Model: Focus MK2 Silver X
Silnik: 1.8 TDCI 115 KM
Rocznik: 2007
Postów: 760
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Cytat:
Ta jasne tylko ze na porzadna instalacie trzeba wywalic z 6-9 tys. A za to to masz ropy a ropy na conajmniej na dwa lata.
__________________
Ford Focus MK2 115 KM 1.8 TDCI Ford Focus MK1 100 KM 1.8 TDCI Pozdrawiam .... |
|
03-12-2013, 08:04 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
No właśnie 2.5 T to dodatkowy koszt LPG. Kiedyś właśnie chodził po głowie taki pomysł wsadzenia 2.5 T do kombi. Oczywiście kombi goła wersja z zewnątrz, kolor typowo służbówkowy i całkiem duża frajda by była... ale to raczej wizje moje niż szanse na realizację.
Smutna historia z tym ST ;( |
03-12-2013, 10:06 | #8 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Cytat:
Poza tym mówiłem to w kontekście ewentualnego swapu na mocniejszy silnik, gdzie żeby z 2,0TDCI osiagnąć powyżej 200KM, to juz trzeba zrobic gruuuuube mody i w takim przypadku 2,5T z instalka LPG jest ekonomicznie zblizonym rozwiązaniem. I to jeszcze z duuuuuzym potencjałem na okolice 300KM ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
08-12-2013, 09:50 | #9 |
ford::average
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 28-03-2013
Skąd: Tłuszcz/Wawa
Model: Mondeo Kombi Titek X
Silnik: 2.5 turbo
Rocznik: 2007.12 PL
Postów: 172
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
Instalacja dobra navwtryskiwaczach hana u wiekszosci gazownikow 4000zl. Tyle kosztowaly kiedys, teraz jest taniej
|
24-04-2014, 21:04 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
|
Odp: Focus [MK2] Swap 1.6 Tdci na 2.0 Tdci ;)
No jest to jakaś myśl Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeszcze kombinując nad dieselem ponad 200 konnym wpadłem na pomysł swapa 2.4 D z Volvo. Bo S 40/v50 mają 1.6/2.0 Tdci i właśnie 2.4 no ale póki co kolejne cyfry przebiegu rosną w moim 1.6 :d |