![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Poznań
Model: Ford Mondeo Mk3
Silnik: 1.8 he
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
![]()
Witam , po załączeniu klimy wszystko jest ok, natomiast jak wyłączę to faluje na gazie. Mało to jak jezdżę bez klimy to na gazie jak i na benzynie obroty potrafią spaść i rozłączyć silnik np w momencie jak dojeżdżam do krzyżówki i redukuje na luz... Instalacja BRC ( wiem tylko , że posiada ona zbiornik z samo dozującym płynem do gniazd zaworów czy coś ) instalacja była zakładana w 2011 roku i tyle wiem na temat instalacji.
Ostatnio edytowane przez Trevayner ; 14-09-2013 o 08:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 17-09-2013
Model: Ford Fiesta MK6
Silnik: 1,4
Rocznik: 2004
Postów: 37
|
![]()
Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku?
Przyczyn może być sporo: Na pierwszym miejscu spróbowałbym wymienić filtr gazu i paliwa. Nie jest to duży wydatek a być może pomoże. Może to być też po prostu kwestia regulacji, wtedy gdy podjedziesz do gazownika, zrobi to w 10 minut za symboliczną opłatą :]
__________________
Ford Fiesta |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: scorpio sedan
Silnik: 2,0 16 v 136 KM + lpg BRC
Rocznik: 1996
Postów: 62
|
![]()
U mnie wystąpiły takie symptomy ,gdy przełączał się na gaz obroty falowały i spadały ,po wizycie u gazownika stwierdził uszkodzenie reduktora (parownik) mam sekwencję BRC ponoć jest to wynikiem uszkodzonej membrany.Czasami obroty nie wchodziły przy zmianie biegów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
|
![]()
Tak jak koledzy pisali powodów może być sto:
W moim STAGU np. ważny jest sposób ustawienia instalacji-np. podczas autokalibracji wszystko musi być wyłączone (światła, klima, radio itp.) natomiast podczas autoadaptacji (zbieranie map) wszystko włączone -może wiąże się to z obciążeniem silnika i tu jest jakiś knyf.
__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3 Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi i będzie MONDEO |
![]() |
![]() |