|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-10-2013, 07:36 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
różnica pompy 1,8 tdci a 2,0 tdci
witam, mam takie pytanie. jaka jest roznica pompy 1,8tdci z focusa a 2,0tdci z mondeo? kupilem pompe po regeneracji a koles mi wyslal chyba z focusa tak podejrzewam bo ta wtyczka co powinna byc zielona jest niebieska i rurka z przelewu jest innaczej zakonczona. czym sie te pompy roznia? budowa w srodku jest ta sama bo sa identyczne. zaworek przelewowy w pompie jest inny zapewne(brazowa wtyczka) no a co z ta zielona? bo nie chce mi sie juz pompy wyciagac kolejny raz i bym tylko wymienil zaworek no i ten niebieski czujnik czy on moze zostac taki jaki jest? z gory dziekuje
|
27-10-2013, 10:39 | #2 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,774
|
Odp: różnica pompy 1,8 tdci a 2,0 tdci
Zielony lub niebieski czujnik temperatury paliwa w sumie nie ma znaczenia ale zostaw niebieski.
|
27-10-2013, 18:19 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
Odp: różnica pompy 1,8 tdci a 2,0 tdci
no ok dzieki, bo kupilem pompe po regeneracji na allegro za 1000zł i juz 2 razy odsylalem bo po paru dniach zaczela piszczec pompa, a teraz mi wyslali taka ze wogole cisnienia nie robi i wszystko wraca przelewem, ma mi wyslac inny ten zaworek przelewowy (dobry) bo ten jest z****ny, ja nie wiem jak oni to robia, popelnilem blad bo to pewnie wcale nie regeneruja skoro takie lipy wysylaja, jak by ktos mial zamiar tak kupowac na allegro to nie polecam koles z pod poznania jest ze Swarzedza dokladnie. to sie jeszcze okaze czy ta pompa jest dobra jak dopiero odpale ale teraz jak cos bedzie nie tak to niech kase oddaje bo nie mam zamiaru 3 raz pompy wyciagac i wkladac. A tak apropo jak ja wyciagnac bez otwierania pokrywy rozrzadu? bo to by bylo o wiele szybciej. zablokokowac glowny wal tam gdzies czytalem jest pod filtrem powietrza czujnik jakis i tam sie blokuje no a walek rozrzadu? tez sie tam blokuje pod tym czujnikiem polozenia walka co jest pod kolektorem ssacym? robil ktos w ten sposob?
|
27-10-2013, 22:26 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: różnica pompy 1,8 tdci a 2,0 tdci
1000,-zl pompa po regeneracji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak była po opiłkach to same graty będą kosztować grubo ponad 2000,- A tu regeneracja za 1000,- Za tyle to ją pewnie umyli i wymienili uszczelki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tak w ogóle to masz tematy o sprężynce. Trzeba poczytać "od deski do deski", a nie milionpięćsetny zaczynać ten sam temat.
|
28-10-2013, 06:59 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
Odp: różnica pompy 1,8 tdci a 2,0 tdci
a co ma piernik do wiatraka? temat sprezynki juz mam za soba, a musialem kupic jak najtaniej bo nie mialem kasy, a poza tym moja byla zatarta wszystkie 4 waleczki sie zatarly i byly plaskie i pompa brala olej bo zimmeringi byly do dupy wiec na same czesci (walek główny, waleczki, i zimmeringi bym wydal ponad 1500zł) + te lozysko male co jest smarowane olejem bo zeby zimmering tam wsadzic bym musial je wyciagnac a pewnie by sie uszkodzilo bo jest wprasowane te lozysko...
|