![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-06-2013
Model: ford
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
![]()
posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci. przy 2000/obr. słyszałem jakis dzwięk z pod pokrywy zaworów.Okazało się,że wytarte są dzwigienki i popychacze.Po wymianie 8 dzwigienek i popychaczy było ok. lecz po przejechaniu 80km przytrzymałem silnik na 2tyś obr. i znowu bylo słychać te odgłosy.Pojechałem do mechanika i chce sprawdzić ciśnienie oleju,czy to dobry trop?
pozdrawiam Tomek Ostatnio edytowane przez mtmib ; 30-10-2013 o 20:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
|
![]()
Zdecydowanie tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-11-2012
Model: Galaxy mk3
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 179
|
![]()
Kolego a czy miałeś sprawdzaną pompę wtryskową a dokładniej ten czop co wchodzi w wałek rozrządu ? Miałem podobne objawy jak zimny to odgłos zaczynał się od 2000 obr a jak ciepły to około 1800 obr. Też mechanicy wymyślali zawory, wtryski itp. a winna była pompa. Masz tutaj link z filmikiem i porównaj odgłosGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-06-2013
Model: ford
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
![]()
pompy nie sprawdzali.Dzwięk dochodzi z drugiego wałka,odgłos pojawia się w tym przedziale od 1800-2000obr. ale mechanikowi opowiem o Twoim przypadku.
pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 11-06-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondek / Transit Connect
Silnik: 2,0 tdci /1,5 Ecoblue
Rocznik: 2018 / 2022
Postów: 499
|
![]()
Szkoda tylko że wymienili dzwigienki i popychacze nie sprawdzając smarowania. One nie padają tak same z siebie. Przy normalnej pracy i sprawnym smarowaniu maja podobną wytrzymałość jak cały układ korbowo-tłokowy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-06-2013
Model: ford
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
![]()
inny mechanik twierdzi,ze ciśnienie oleju na zaworach jest za duże
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-11-2012
Model: Galaxy mk3
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 179
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: jack
Zarejestrowany: 21-01-2014
Skąd: Chrzanów
Model: smax
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013 2009
Postów: 33
|
![]()
a może łańcuszek miedzy wałkami
|
![]() |
![]() |