|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-12-2006, 09:22 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-11-2006
Postów: 7
|
Ssanie
Witam mam eskorcika 1.4 benz coś mi się wydaje że po nagrzaniu ( wskaźnik temp. na połowie)ciągle przcuje na ssaniu i dużo pali , jak można to sprzwdzić nie mam obrotomieża i tak na słuch to pracuje wysoko.
pozdr Paweł |
23-12-2006, 09:49 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: śląsk
Postów: 195
|
Sprawdź sobie gumowe przewody wodne, które doprowadzają ciepła ciecz do kolektora ssącego. 1.4 po nagrzaniu trzyma obroty lekko pod 1000 (ok. 900-950). Jak kolekror się dobrze nagrzewa to możesz zmierzyć czy czujnik temperatury silnika (decydujący o włączeniu ssania) który znajduje się w kolektorze- czy daje Ci poprawny opór. Temat sprawdzania czujnika był już na forum. Musisz zmierzyć opór jaki daje on w konkretnych temperaturach (np. na zimnym silniku i potem po nagrzaniu). Czujnik do komputera i czujnik na deskę to dwa różne czujniki i jak Ci na desce wskazuje ok, to nie znaczy że komp też dostaje informację o dobrej temperaturze.
pozdrawaim |
24-12-2006, 06:54 | #3 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
a sprawdz czy nie masz czasem zamulonego kolektora ssacego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo mozliwe ze ciecz wogóle nie dociera do czujnika.....
po za tym sprwdz czujnik temperatury zasysanego powietrza (jest w zespole wtryskowym -z tyłu) i silniczek "krokowy" regulacji wolnych obrotów - mozliwe ze padł i ktoś podkręcił "odbojnik" przepustnicy (po drugiej stronie)
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
26-12-2006, 16:13 | #4 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-07-2005
Postów: 202
|
Cytat:
|
|
26-12-2006, 20:29 | #5 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: śląsk
Postów: 195
|
Cytat:
|
||
01-01-2007, 01:44 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
chrome, 1,6 16v to nie to samo co 1,4 CFI. i b.w ma racje jeszcze malo z tego to podgrzewany jest caly zespół wtryskowy tą cieczą z kolektora.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |