Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-01-2014, 23:24   #1
batonpl1990
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-01-2014
Skąd: Człuchów
Model: S-max
Silnik: 2.5 ST
Rocznik: 2007
Postów: 2
Domyślnie 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Witam wszystkich forumowiczów, mój Fordzik z silnikiem 2.3 benzyna (146 ps) Czasami chodzi jak diesel, zazwyczaj zachowuje się tak przy małej wilgotności powietrza. Prosze o jakieś porady, znajomy mechanik stwierdził że do wymiany są, popychacze hydrauliczne, jednak nie zabardzo ufam jego stwierdzeniu na słuch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump: A i zapomniałem dodać że silnik, najlepiej pracuje podczas dużej wilgotności powietrza, przy opadach deszczu.

batonpl1990 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2014, 10:23   #2
miketg
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Jeśli jest to klepanie zaworów, może być przyczyną wykręcony zawór w pompie olejowej.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
miketg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2014, 11:39   #3
PiotraChorzów
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 10-07-2011
Skąd: Chorzów
Model: Galaxy
Silnik: 2.0+LPG
Rocznik: 1996
Postów: 339
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Miketg

To jest obudowa od 2.0 ?
Może dziwne pytanie ale czy jest dojście do zaworu na pompie oleju przez wykręcenie śruby na obudowie rozrządu , czy trzeba rozkręcać obudowę łańcucha ?
PiotraChorzów jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2014, 11:52   #4
miketg
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Tak to jest 2.0
Na zdjęciu widać po lewej stronie śrubę ale jest to zbyt duży kąt, trzeba zdjąć dolną obudowę rozrządu, zdjąć mały łańcuch
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i wyciągnąć pompę.
miketg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2014, 21:54   #5
batonpl1990
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-01-2014
Skąd: Człuchów
Model: S-max
Silnik: 2.5 ST
Rocznik: 2007
Postów: 2
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

W poniedziałek się zabiore za sprawdzanie, fajnie by było gdyby to było tylko to...

Bump: w 2.3 jest taka sama pompa?
batonpl1990 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2014, 09:06   #6
miketg
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Tego nie wiem ale zasada działania i dobrania się ustrojstwa jest taka sama w 2.0 i 2.3.
miketg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 18:48   #7
rodxynek
ford::advanced
 
Avatar rodxynek
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-01-2013
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: S-max / Sharan
Silnik: 2,0 tdci / 1,8t
Rocznik: 2007 / 2001
Postów: 319
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

To ja dodam koledze zdjęcie z 2,3:

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rodxynek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 20:15   #8
miketg
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

No to mamy komplet Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
miketg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2014, 19:40   #9
pedro6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

jak odkrecic najlatwiej kolo pasowe by moc sciagnac dekiel pompy? jest gdzies blokada walu i gwint sroby kopa pasowego jest normalny czy odwrotny ?
pedro6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2014, 20:44   #10
bogdan 1970
ford::average
 
Imię: Bogusław
Zarejestrowany: 06-01-2013
Model: galaxy
Silnik: 2.3 + lpg
Rocznik: 1999
Postów: 50
Domyślnie Odp: 2.3 benzyna, czasam klekocze jak diesel

Gwint jest prawy czyli normalny. Jeśli chodzi o odkręcenie to najłatwiej kluczem pneumatycznym. Ja podjechałem do znajomego wulkanizatora , on poluzował śrubę po czym dokręciłem ręcznie (blisko domu) więc po dojechaniu do domu w garażu ponownie już bez problemu odkręciłem ręcznie.
bogdan 1970 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
pompa oleju , zawór nadmiarowy , zawór przelewowy , zawór zwrotny



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.