![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-01-2014
Skąd: Człuchów
Model: S-max
Silnik: 2.5 ST
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
Witam wszystkich forumowiczów, mój Fordzik z silnikiem 2.3 benzyna (146 ps) Czasami chodzi jak diesel, zazwyczaj zachowuje się tak przy małej wilgotności powietrza. Prosze o jakieś porady, znajomy mechanik stwierdził że do wymiany są, popychacze hydrauliczne, jednak nie zabardzo ufam jego stwierdzeniu na słuch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump: A i zapomniałem dodać że silnik, najlepiej pracuje podczas dużej wilgotności powietrza, przy opadach deszczu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
|
![]()
Jeśli jest to klepanie zaworów, może być przyczyną wykręcony zawór w pompie olejowej.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-07-2011
Skąd: Chorzów
Model: Galaxy
Silnik: 2.0+LPG
Rocznik: 1996
Postów: 339
|
![]()
Miketg
To jest obudowa od 2.0 ? Może dziwne pytanie ale czy jest dojście do zaworu na pompie oleju przez wykręcenie śruby na obudowie rozrządu , czy trzeba rozkręcać obudowę łańcucha ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
|
![]()
Tak to jest 2.0
Na zdjęciu widać po lewej stronie śrubę ale jest to zbyt duży kąt, trzeba zdjąć dolną obudowę rozrządu, zdjąć mały łańcuch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i wyciągnąć pompę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 24-01-2014
Skąd: Człuchów
Model: S-max
Silnik: 2.5 ST
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
W poniedziałek się zabiore za sprawdzanie, fajnie by było gdyby to było tylko to...
Bump: w 2.3 jest taka sama pompa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
|
![]()
Tego nie wiem ale zasada działania i dobrania się ustrojstwa jest taka sama w 2.0 i 2.3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-01-2013
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: S-max / Sharan
Silnik: 2,0 tdci / 1,8t
Rocznik: 2007 / 2001
Postów: 319
|
![]()
To ja dodam koledze zdjęcie z 2,3:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-12-2011
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: galaxy mkI
Silnik: 2.0 dohc + LPG
Rocznik: 1996
Postów: 148
|
![]()
No to mamy komplet Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
|
![]()
jak odkrecic najlatwiej kolo pasowe by moc sciagnac dekiel pompy? jest gdzies blokada walu i gwint sroby kopa pasowego jest normalny czy odwrotny ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Bogusław
Zarejestrowany: 06-01-2013
Model: galaxy
Silnik: 2.3 + lpg
Rocznik: 1999
Postów: 50
|
![]()
Gwint jest prawy czyli normalny. Jeśli chodzi o odkręcenie to najłatwiej kluczem pneumatycznym. Ja podjechałem do znajomego wulkanizatora , on poluzował śrubę po czym dokręciłem ręcznie (blisko domu) więc po dojechaniu do domu w garażu ponownie już bez problemu odkręciłem ręcznie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
pompa oleju , zawór nadmiarowy , zawór przelewowy , zawór zwrotny |
|
|