![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-08-2013
Model: MONDEO 2.0L DURATORQ DOHC CR TC
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2008
Postów: 49
|
![]()
Witam,
Proszę o pomoc w diagnozie usterki. MK4 2.0 TDCI 115KM. Dziś rano chciałem uruchomić samochód, auto odpaliło lecz po 2-3 sek. zgasł silnik. Ponowna próba uruchomienia samochodu na próżno, kręcił tylko rozrusznik aż do wyczerpania akumulatora. Z racji iż akumulator i tak był do wymiany tak tez zrobiłem. Po włożeniu nowego aku. Próba uruchomienia znowu na próżno. Kreci tylko rozrusznik. Otworzyłem maskę naocznie sprawdziłem przewody, wpadł mi w oczy przewód paliwowy, przezroczysty który był w środku pusty tzn. brak było paliwa. Czy to jest normalne??? Co może być przyczyną?? zbieg okoliczności i uszkodzona pompa paliwa??? Proszę o pomoc.. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez SMART77 ; 29-01-2014 o 07:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Popraw temat jak mod radzi, co do samego problemu.
Cytat:
2/ nie wiedziałem ze tam są przeźroczyste przewody, czy to przypadkiem nie jest jakaś samoróbka? może przewód jest nieszczelny. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-08-2013
Model: MONDEO 2.0L DURATORQ DOHC CR TC
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2008
Postów: 49
|
![]()
Przewody widać, że są oryginalne, on ogólnie jedt w jakims oplocie ale kawałek jest bez i stąd widzę, że nie ma paliwa.
Cytat:
Ostatnio edytowane przez SMART77 ; 29-01-2014 o 07:53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzechu
Zarejestrowany: 10-01-2014
Skąd: Lębork
Model: VW PASSAT B5
Silnik: 1.8 TURBO+ chip
Rocznik: 1999
Postów: 20
|
![]()
z tego co piszesz ,to masz nieszczelny uklad paliwa i dlatego cofa sie ropa,tez tak mialem przez jakis czas taki problem,ale sie znim uporalem wiec mam swiety spokoj zero powietrza w ukladzie .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-08-2013
Model: MONDEO 2.0L DURATORQ DOHC CR TC
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2008
Postów: 49
|
![]()
Od czego najlepiej zacząć poszukiwania nie szczelności?
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 02-10-2013
Skąd: Trzebiatów
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2017
Postów: 81
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez jarek.123 ; 29-01-2014 o 08:53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Hannover
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 146
|
![]()
Podepne sie do tematu . U mnie to samo . Sztuczka z wezykiem , zasysam i po chwili mam diesel prawie w ustach . Wyglada tak jak by porostu silnik nie zasysał paliwa. Dodam , ze przytrafiło mi sie to przy temperaturze -9 na zewnatrz , ach i jak przekrece stacyjke to dziwnie piszczy w okolicach miejsca w którym podpiety jest wezyk paliwowy do silnika. Z gory dzieki za podpowiedzi. Ps.mieszkam w niemczech i tankuje tylko na Aralu , w razie gdyby ktos miał pytanie o jakosc paliwa . Przebieg orginalny sam zrobiłem 140 Tys.
__________________
pozdrawiam Rafał |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-02-2009
Skąd: Elbląg
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Witam! U mnie zaczęło się podobnie jak się zaczęły lekkie mrozy. Na początku kilka razy musiałem zakręcić i w końcu zaskoczył. Ale po kilkunastu takich akcjach padł mi akumulator (i tak był już do wymiany). Nowy aku ciągnął jak głupi i problem na hwilę zniknął. Ale zaczęło się na nowo. Więc poszły wszystkie filtry i olej i dalej jest kiepsko. Mam wrażenie że jest to problem z cofaniem paliwa lub pompa. Proszę o poradę bo jak dotąd to jadę i wymieniam po omacku :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Szczecin
Model: Galaxy '14
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,859
|
![]()
wydaje mi sie, ze to mogą być świece. zasadniczo od tego bym zaczął.
jak nie świece, to instalacja elektryczna do nich, u mnie popaliło kable i bezpieczniki ale kontrolka ładnie się zapalała i gasła. tylko żaden akumulator nie dawał rady nim kręcić w nieskończoność |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 15-02-2014
Model: ford
Silnik: 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
![]()
Witam, mam podobny problem, mam forda mondeo mk3 disel 2.0 Tdci . wymienili mi sprzęgło i gdy jest zimny pali idealnie, a jak rozgrzany , nie mogę go odpalić ? Miał ktoś podobny promlem ? Pomóżcie !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
brak zapłonu , elektryka , nie odpala , rozrusznik |
|
|