![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Witam, Mam mały problem z moim Galaxy. Otóż po praz drugi zauważyłem, że rano po zimnym starcie ( temp około -10 i niżej ), nie działają następujące rzeczy:
- dogrzewacz - podgrzewanie przedniej szyby - Climatronic - tylko jedna kreska ale bez nawiewu - światła mijania i drogowe Dodam. że w/w. mam w pełni sprawne, gdy tylko temperatura oscyluje w okolicach -5. Działa reszta jak światła tył, stop i kierunkowskazy przód & tył. Dodam, że dzisiaj do pracy jechałem bez świateł, czekając na zatrzymanie przez partol policji. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuje. Paweł |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
Gdy auto osiągnie dodatnią temp. wszystko wraca? czy inaczej rozumieć twój wpis?
Co już sprawdziłeś. Bez świateł po ciemku nie jeździj, bo policja to tylko mandat, a wypadek może komuś odebrać życie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Dzisiaj po dojechaniu do pracy, silnik osiągnął 80 stopni, jednakże utracone funkcje nie powróciły. Przy pierwszym razie, gdy samochód "zwariował", pomogło wstawienie do garażu, na 30min. Niestety nie posiadam garażu , więc w/w. sytuacja to dla mnie kłopot.
Na ta chwile nie zostało sprawdzone jeszcze nić, nie mam pojęcia, za co się zabrać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do pracy dojechałem w dzień i za dnia wracam, do głowy nie przyszłoby mi jeżdżenie bez świateł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 15-05-2012
Skąd: Legnica
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2007
Postów: 168
|
![]()
Podepnij pod kompa, sprawdz czy są jakieś błędy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Wczoraj, po pracy, wszystko wróciło do normy. Dzisiaj rano znowu ten sam problem... Podpięte do komputer, błędów brak. Nie mogę połączyć się z modułem komfortu, za pomocą polskiego VAGa. Jestem bezsilny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Ełk
Model: galaxy
Silnik: 2,8
Rocznik: 2001
Postów: 17
|
![]()
Połącz się z "centralna elektryka". Nasze Galaktyki mają BSI a nie moduł komfortu.
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Połączono z "Centralną Elektryką", brak błędów w "Odczyt błędów". Czy mogę jeszcze coś sam zrobić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
|
![]()
Przede wszystkim,żeby cokolwiek dalej działać ,sprawdż stan skrzynki bezpiecznikowej obok akumulatora,tam przegrzewają się styki,a z tego co piszesz odcina Ci na mrozach zasilanie urządzeń ,o dużym poborze prądu,więc to zrób i przeglądnij.Generalnie zachowuje Ci się to wszytko jak przysłowiowy "zimny lut"więc tu może byc wiele jeszcze innych rzeczy,przegladnij również wszystkie bezpieczniki , czy siedzą dobrze w gniazdach.Wejdz w diagnostyke piecyka i zobacz ,czy tam masz jakieś błedy,bardzo często jak coś się żle dzieje z elektryka auta,a chce sie uruchomic piec pisze błąd "niskie napięcie zasilające sterownika" co spowodowane jest spadkami napięć.Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Wygląda na to, że poradziłem sobie z problemem. Po pierwsze, wstawiłem samochód na noc, do ogrzewanego garażu. Pootwierałem maskę, drzwi, skrzynki bezpieczników, błędy na dogrzewaczu ( brak ) i cierpliwie czekałem do rana. Po wyjeździe z garażu wszystko oczywiście działało. Jednakże ostateczny test przeprowadzony został rankiem, gdzie samochód przestał cała noc na zewnątrz. Do dziś działa wszystko. W między czasie sprawdziłem skrzynkę bezpieczników pod maską, gdzie znalazłem nadpalony bezpiecznik płytkowy 110A, który oczywiście wymieniłem, pozostałe styki zostały oczyszczone i zabezpieczone smarem dielektrycznym. Mam nadzieje, ze to już koniec moich perypetii z szalejącą elektryką. Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-01-2012
Skąd: Zamość
Model: Galaxy II
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
Hej. Problem powrócił. Pewnego wieczoru, około godz. 20tej, wyruszyłem Galaxy na zakupy. Po zakupach zapalam samochód, włączam światła... i nic.
Zjechałem do domu na długich, dało się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale miarka się przebrała. Na drugi dzień, wolne w pracy, wizyta u mechanika o specjalizacji VAG, bezpieczniki, przekaźniki... na wierzch. Podłączenie do komputera - zero błędów, organoleptycznej ocenie stanu przekaźników, skierowaniu strumienia ciepłego powietrza z opalarki, postukaniu wszystkiego... dalej nic. Zaczeliśmy sprawdzać kostkę stacyjki i po zrobieniu kilku mostków, okazuje się ,ze to ONA była przyczyna tych wariacji. Przy okazji spaliło dwie żarówki postojowych świateł i żarówkę jednego z halogenów. Na szczęście już po wszystkim, wszystko działa jak należy. Kostka Hans Pries 49,00 PLN |
![]() |
![]() |