Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN

Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Sprzęt Audio/CB/GPS
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-06-2014, 17:30   #1
loopic
ford::amateur

Model: Ford Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Domyślnie Nowy radioodtwarzac 2din + wzmacniacz + głośniki

Witam,
zwracam się z prośbą o pomoc przy wymianie sprzętu audio w moim Fordzie Mondeo MK IV.
Na wstępie może zaznaczę, że interesują się stereo ale w warunkach domowych. Natomiast jestem laikiem jeśli chodzi o car audio. Dlatego proszę o wyrozumiałość, jeśli czegoś nie będę rozumiał lub napiszę bzdurę.

Ale do rzeczy.
Chciałbym trochę podrasować mój system w samochodzie.
Proszę o pomoc w wyborze:

1. Radioodtwarzacza. Wymagania: z panelem dotykowym, obsługa usb lub sd card (najlepiej wbudowane z przodu), odczyt plików flac, możliwość wyświetlania okładek albumów. Dobrze byłoby gdyby ładnie wkomponowało się w pulpit (srebrny). Priorytet to dobra jakosć dźwięku, jeśli będzie do tego nawigacja i zestaw głośnomówiący to będzie plus. Budżet na ten element - do 1.500 zł - 2.000 zł

2. Wzmacniacz. Tutaj już jestem kompletnie zielony. Proszę mi wyjaśnić, czy jest konieczny oddzielny wzmacniacz i jakie to ma znaczenie dla poprawy dźwięku. Ewentualnie jaki model i w jakiej cenie poprawi znacznie dźwięk.

3. Głośniki. Jak wyżej. Proszę o wyjaśnienie, które głośniki muszę wymienić, żeby była znacząca poprawa jakości dźwięku. Zaznaczę, że nie zależy mi na głośnym słuchaniu, ale na poprawie jakości dźwięku. Ile muszę co najmniej wydać, żeby zaczęło to grać. Jakieś propozycje?