![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-07-2014
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi Turbo
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
![]()
Witam,
Pewnego czasu padla mi turbina w czasie jazdy i olej dostal sie do ukladu wydechowego. Po naprawie wszystko sie wydawalo w porzadku ale ostatnio zaobserwowalem ze mam problem z przyspieszeniem na malych obrotach do 2500 obr/minute. moje zapytanie jest czy ktos mial podobny problem i w jaki sposob mogl bym to naprawic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
Na czym polegała naprawa i jakie czynności przeprowadzono ?
Powstaje też pytanie, dlaczego turbosprężarka się uszkodziła? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-07-2013
Skąd: Wrocław
Model: Ford Galaxy Mk2
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2003
Postów: 73
|
![]()
Czytałem o podobnym problemie, , okazało się, że turbina była źle zregenerowana.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 22-02-2007
Skąd: Koło
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9 TDI (AUY)
Rocznik: 2002
Postów: 1,393
|
![]() Cytat:
__________________
Pozdrawiam Rysiek Poprzednie auto: Mondeo MkII V6 Ghia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 15-05-2012
Skąd: Legnica
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2007
Postów: 168
|
![]()
W jakim zakładzie regenerowałeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: leszek
Zarejestrowany: 22-06-2014
Skąd: ceranów
Model: ford galxy
Silnik: dysel
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
![]()
przyczyną uszkodzenia turbiny może być zapchany filter czonstek stałtch, tak było w moim aucie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,069
|
![]()
Ouuu Kolega chyba pisze z Algierii po polskiemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Od kiedy to 1.9 TDI mają "filter czonstek stałtch" ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
widocznie jego "dysel" ma coś takiego.
Nie produkujcie się chłopaki, autor tematu tu nie zagląda.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
galaxy mk2 , olej , przyspieszenie , turbina |
|
|