Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-12-2014, 18:43   #1
p6q12
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 15-04-2013
Model: focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 3
Domyślnie Nadpalony kabel i zapach spalenizny

Witam!

Opalając dziś samochód (Focus MKII FL TDCi 1.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po jakimś czasie z nawiewów zaczął się wydobywać zapach spalenizny. Dodam jeszcze, że odpalał troszkę dłużej niż zazwyczaj. Zgasiłem go sprawdziłem czy gdzieś nie ma jakiś wycieków i ponownie odpaliłem. Tym razem nie było żadnych oporów, ani nie było już zapachu. Śpieszyłem się i nie miałem długiej trasy więc pojechałem nim. Po powrocie przejrzałem dokładniej co się mogło stać pod maską i zauważyłem nadpalony/nadtopiony przewód. Czy wie ktoś od czego może on być? Bo boje się, że nie dojadę jutro do mechanika sprawdzić co się dokładnie stało.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

p6q12 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2014, 19:09   #2
howkins
ford::average
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-10-2014
Model: C-MAX
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 52
Domyślnie Odp: Nadpalony kabel i zapach spalenizny

To jest przewód zasilający świece żarowe.Pozdrawiam
howkins jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2014, 19:46   #3
sosmpsos
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-06-2012
Skąd: WH
Model: FF MK2 FL GOLD X
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2010
Postów: 36
Domyślnie

Heh to chyba dość częsta usterka, ja miałem to samo, tylko poszła spod maski chmura białego, śmierdzącego dymu. Możesz kupić i wymienić cały przewód, ale cena nie zachęca. Utnij z dwóch stron tej śruby którą jest przytwierdzony do silnika, kup taki łącznik do kabli skrecany śrubami, zaizoluj i będzie ok.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
sosmpsos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2014, 21:07   #4
bankarobert
ford::advanced
 
Avatar bankarobert
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
Domyślnie Odp: Nadpalony kabel i zapach spalenizny

też tam mam. gdzieś pod tym stopionym było luzy pomiędzy kablami i dlatego iskrzyło > dymiło.
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM
http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png
bankarobert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2014, 20:30   #5
bankarobert
ford::advanced
 
Avatar bankarobert
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
Domyślnie Odp: Nadpalony kabel i zapach spalenizny

tak w temacie... dziś zauważyłem że ten kabelek mi się urwał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i tak jak by nie grzało mi świec...
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM
http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png
bankarobert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2014, 20:43   #6
radek70
ford::expert
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
Domyślnie Odp: Nadpalony kabel i zapach spalenizny

Cytat:
Napisał bankarobert Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dziś zauważyłem że ten kabelek mi się urwał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To taka przypadłość nowoczesnych diesli, włączają świece dopiero około 0st/C. Resztę roku mają czas na rdzewienie, korodowanie, złapanie śniedzi/patyny, jak są nieużywane. Gdy potrzebne, to się upalą, bo nie ma kontaktu. Nowa nauczka, kontrola połączeń świec przed zimą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
radek70 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
focus ii



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.