![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-09-2006
Model: st220
Silnik: 3000
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
![]()
Przykład wymiany pompy WALBRO 255 Hi Press (GSS342)
Jak każdy wie dostęp do popy jest utrudniony i trzeba demontować bak jest tego plus tylko taki ze można przy okazji wypłukać go z syfu pokaże wam jak rozwiązałem problem gdyby pompa psuła się częściej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. za pomocą Dremela wycinamy otwór Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ostrożnie przy przewodach paliwowych oczywiście ma to swoje minusy trzeba dobrać później zaślepkę żeby wygłuszyć hałas z pod podwozia ale wole mieć dostęp swobodny do pompy niż od strony baku :-) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i to jest plus kiedy demontujemy bak bo można pozbyć się całego syfu ja wyczyściłem za pomocą dużej strzykawki i wężyka odessałem cały piach ale dokładniej jest wypłukać bak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tak wygląda stara pompa z starym filtrem jak widać cały czarny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nowa pompa ma mniejsza średnice rurki wylotowej wiec może nie trzymać ciśnienia ja zastosowałem aluminiowa taśmę samoprzylepna na wysokie temperatury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. teraz po włożeniu do kołnierza gumowego będzie na całym odcinku szczelne połączenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pompa Walbro jest dłuższa i grubsza wiec pozbywamy sie gumowej podstawki ktora znajduje sie od spodu pompy i w wieczku trzeba poszerzyć otwór za pomocą Dremela Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czyścimy cały układ paliwowy nie pomijając filtra od spodu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czas przerobić kostkę zasilania pompy ja miałem bez zestawu montażowego i kostkę sam sobie przerobiłem pamiętajcie ze biegunowość jest bardzo ważna nie wiem czy tylko u mnie tak było ale na czarnym przewodzie jest "+" a na czerwonym "-" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. odcinamy stare złączki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lutujemy nowe i zabezpieczamy koszulką termokurczliwą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tutaj już widzimy całość i dokładnie o ile trzeba powiększyć otwór pod większa pompę U mnie po montażu zgasł mi checkengine i auto lepiej się zbiera wiec polecam jak na razie jest dobrze :-) powodzenia w montowaniu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 27-07-2007
Skąd: Małopolska Południowa
Model: KUGA Mk3 ; VW Golf Mk8.5; Focus Mk3 RS
Silnik: 2.5 PHEV ; 2.0 TDI 150ps; 2.3 EB 350ps
Rocznik: 2022 ; 2025 ; 2017
Postów: 1,382
|
![]()
Dobra robota!
Jaką zaślepkę dobrałeś? Wnioskuję o przeniesienie do fotorelację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: United Kingdom
Model: MK III GHIA,MK4 Titanium
Silnik: obydwa 2.0 benzyna
Rocznik: 2002 i 2009
Postów: 304
|
![]()
fajnie to rozwiazales,tez nad tym myslalem,tylko nadal nie jestem pewny w ktorym miejscu jest pompa,aby nie skonczyc z otworem jak w"sedesie".
proponowalbym wlutowac na stale kable do koncowek pompy zamiast wsowek,bo te z czasem sie utleniaja i stawiaja duzy opor,tyle ze przy wycietym otworze nie bedzie to stanowilo problemu. plus za odwage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-09-2006
Model: st220
Silnik: 3000
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
![]()
Pompę zlokalizujesz bo ona ma pierw zaslepke z gumy i tylko powiekszasz chyba że tak jest tylko w st220. Te spinki były z zatrzaskami i bardzo ciężko wchodziły dlatego dałem spokój z lutowaniem.
Ostatnio edytowane przez lukaszek_socho ; 09-05-2015 o 09:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-09-2006
Model: st220
Silnik: 3000
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
![]()
Zaślepki jeszcze nie dobralem podobno od matiza są duże ale za bardzo nie jest odczuwalne brak zaslepienia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 08-07-2019
Model: Mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
![]()
Mam pytanie. Odnośnie wyciągnięcia pompy z baku. Ona jest jakoś przykręcona na śruby czy może jakoś się ją odkręca . Dostałem się do niej i mam problem z wyciągnięciem jej
|
![]() |
![]() |