![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Gorlice
Model: Escort Mk6
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1994
Postów: 1
|
![]()
Witam.
Przy ostatnim przeglądzie diagnosta przyczepił się do stopów, że słabo i dziwnie świecą i żeby wymienić żarówki na mocniejsze. Wróciłem do domu i sprawdzam i oprócz tego że rzeczywiście słabo świecą to wolno się zapalają... tak jakby"startowały"/rozgrzewały się czy coś. Zdemontowałem panel z żarówkami, zauważyłem że od wstecznego jest taka sama żarówka jak przy stopie ( 21W ) więc podmieniłem obie miejscami ale problem nie zniknął. Ta od wstecznego na stopie świeciła słabo a ta od stopu na miejscu wstecznego działała dobrze. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ na usterkę ale jest powiązane więc piszę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przy naciskaniu pedału hamulca przygasa podświetlenie zegarka, a mocniej świecą "aktywne" kontrolki - od ładowania, i poduszki powietrznej<ostatnio wyskoczyła> Od razu mówię że akumulator jest naładowany bo kontrolka ta świeciła nawet po ładowaniu, czy wymianie akumulatora na nowy. Problem występuje w obu stopach ( P i L ). Model to mk6 XR3i 1.8 16v z 94r. Z góry dziękuję za wszelkie rozwiązania, czy nawet wskazówki mogące doprowadzić do odnalezienia usterki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Adept ; 16-07-2015 o 10:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Przeczyść przewody masowe w lampach. Sprawdź styki we wtyczkach.
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: x
Zarejestrowany: 19-08-2009
Model: x
Silnik: x
Rocznik: x
Postów: 1,259
|
![]()
Uszkodzony obwód plusowy zasilający przełącznik stopu.
Przy włączonym zapłonie daj plus z zapalniczki na przełącznik STOP (jest nad pedałem hamulca) i zobacz czy światła zaświecą pełną mocą. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Gorlice
Model: Escort Mk6
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1994
Postów: 1
|
![]()
Dziękuję za podpowiedzi. Prawdopodobnie tak jak kolega lukaszek_socho pisał. Prawdopodobnie bo nie miałem czasu sam się tym zająć i robił to wujek. Ominięto skrzynkę z bezpiecznikami, dołączony bezpiecznik i działa cacy. Światła jarzą że aż miło, kontrolki nie przygasają. Sory że tak późno odpisuje ale na śmierć zapomniałem że prosiłem tu o pomoc, bo mechanik w postaci wujka zabrał się za to jakieś 3 tyg później i z głowy mi wyleciało.
Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia. |
![]() |
![]() |