![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus Mk2 1.6 Ghia
Silnik: 109km
Rocznik: 2005
Postów: 18
|
![]()
Witam,
od dłuższego czasu zabierałem się z napisaniem prostu. Nie wiem w czym tkwi problem. Raz- włączając zapłon przy uruchomionym radio -zaczyna ono szumieć. Co jakby jakieś zwarcie dawał zapłon. Dwa niedawno kupiłem transmiter - pochodził może dzień. Zapalniczka musiała tez dostać chyba podczas włączania auta jakieś większe napięcie i uwaliło mi transmiter nie wspominając ze dwa razy zepsułem telefon ładując go w samochodzie(padł ROM w telefonie)-najpierw myślałem ze to ładowarka samochodowa. Dodam że alternator po regeneracji(wymieniony regulator napięcia szczotki i koło pasowe). Akumulator -daje prawidłowe napięcie. Kolega mi zmierzył napięcie są lekkie skoki napięcia np przy kręceniu kierownicą(strasznie przygaszają wtedy światła)-czy to one mogą powodować usterkę? Podłączyłem fokę pod kompa poniżej błędy: ===DTC U1900-20=== Kod: C - błąd odbioru Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Tablica przyrządów Szczegóły kodów usterek Usterka magistrali komunikacji CAN - błąd odbioru ===DTC U2510-20=== Kod: U2510 - błąd magistrali komunikacyjnej CAN Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Tablica przyrządów Szczegóły kodów usterek błąd magistrali komunikacyjnej CAN ===DTC U0073-21=== Kod: U0073 - błąd magistrali komunikacyjnej CAN Dodatkowe symptomy usterki: - Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P193B-24=== Kod: P193B - Sygnał pedału/przepustnicy Dodatkowe symptomy usterki: - Nie ma zmiany sygnału Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P138B-62=== Kod: P138B - Napięcie układu modułu sterującego świecami żarowymi Dodatkowe symptomy usterki: - Sygnał poniżej minimalnej wartości progowej Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P0500-24=== Kod: P0500 - Czujnik A prędkości pojazdu Dodatkowe symptomy usterki: - Nie ma zmiany sygnału Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P1936-24=== Kod: P1936 - Usterka obwodu sygnału wejściowego czujnika wciśnięcia sprzęgła. Dodatkowe symptomy usterki: - Nie ma zmiany sygnału Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P193B-24=== Kod: P193B - Sygnał pedału/przepustnicy Dodatkowe symptomy usterki: - Nie ma zmiany sygnału Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===DTC P1622-21=== Kod: P1622 - Błąd EEPROM(13502) modułu sterującego Dodatkowe symptomy usterki: - Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Błąd EEPROM(13502) modułu sterującego Dodam że od dwóch tygodni pojawia się błąd z immo podczas włączania auta, oraz wyskakuje błąd układu wspomagania kierownicy, usterka układu silnia. Zdarzył się ze podczas jazdy włączył się tryb awaryjny i wskazówka prędkościomierza zaczęła szaleć. Może miał ktoś podobne historie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,071
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus Mk2 1.6 Ghia
Silnik: 109km
Rocznik: 2005
Postów: 18
|
![]()
Ok, postaram się pojeździć na innym akumulatorze -zobaczę jak to będzie wyglądać.
|
![]() |
![]() |