![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-04-2007
Postów: 1
|
![]()
Witam
Posiadam podobny parownik do tego [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i zalozony mam blos.Jak najlepiej ustawic te sruby regulacyjne zeby nie brakowalo gazu na wyskoich obrotach a na srednich go nie zalewalo?? Czy moze zmienic parwonik na taki o wiekszej wydajnosci ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Zgodnie ze wszystkimi regułami sztuki, na parowniku wszystko rozkręcasz na full, a regulacje przeprowadzasz śrubami na blosie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |