|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-02-2016, 00:21 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-05-2011
Skąd: Grójec
Model: focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 20
|
Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Witam, mam problem ze wskaźnikiem paliwa w fordzie. Mianowicie przy zatankowaniu do wskazówka idzie do góry max i podczas jazdy długo nie odrywa się od poziom max mimo przejechania np 70-80 km. potem zaczyna opadać w miare stopniowo chyba, i już 3 razy zabrakło mi paliwa, bo musiałem dolewać i odpowietrzać silnik na wtryskach żeby odpalić.
1.Czy przyczyną jest problem z zegarami czy może pływak w baku się wyrobił? 2.Wiem że do baku nie ma dostępu od góry jak VW, więc trzeba go zdejmować, czy można się tego podjąć samemu na kanale czy lepiej oddać do warsztatu? Wolałbym zaoszczędzić na foce bo ostatnia naprawa kosztowała mnie ok 3000 tysięcy, (robocizna narobiła kwoty)więc kolejna będzie równoznaczna z wartością auta. 3.Macie jakiś poradnik do zdejmowania zbiornika do focusa? Czy od razu zaopatrzyć się w pływak do zbiornika przed rozbiorem baku? Ostatnio edytowane przez xildom ; 17-02-2016 o 09:35 |
17-02-2016, 01:23 | #2 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
|
Odp: Problem ze wskaźnikiem paliwa.
Mozna samemu gdzie byl opis na forum jak sie myle . Prawdopodobnie plywak sie zacina
|
17-02-2016, 09:28 | #3 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus kombi
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 327
|
Odp: Problem ze wskaźnikiem paliwa.
Cześć,
U mnie było inne zjawisko po zatankowaniu do pełna pokazywało mi rezerwę. Winny był pływak w baku. Są spryciarze, którzy robią dziurę pod fotelem i wyjmują górą. Ale nie polecam takich zamachów na focusa. Pod fotelem jest tylko wtyczka do odłączenia pływaka/pompy. Na kanale sam sobie poradzisz. Musisz odkręcić tylko płozy trzymające bak i sam ładnie Ci się opuści. Pompę z pływakiem wykręcasz i wkręcasz nową musisz tylko uważać przy odpinaniu i wpinaniu przewodów paliwowych. Najlepiej zabierać się za to jak będziesz miał mało paliwa bo bak lżejszy, jak będziesz miał więcej to poproś kogoś o pomoc. Poradzę Ci jeszcze zaopatrzyć się w ok 10L paliwa aby dolać po złożeniu. Ja walczyłem z tym ok 3h ale satysfakcja gwarantowana a jeszcze sobie zabezpieczyłem antykorozyjnie podwozie pod bakiem. Nie wspomnę już o zaoszczędzonej kasie za robociznę. Jak byś miał jakieś wątpliwości to śmiało pisz. Pzdr. |
21-02-2016, 14:13 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Na początek zamień wężyki ssący i powrotny do baku na filtrze paliwa. Powrót kończy się właśnie na wysokości ok 1/4 zbiornika. U mnie też wskazówka zaczyna opadać po ok 80km jak zatankuje do pełna.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
21-02-2016, 17:06 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-05-2011
Skąd: Grójec
Model: focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 20
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Kolego możesz zrobić i podesłać tu zdjęcie jak powinny być podłączone przewody w filtrze??
|
21-02-2016, 20:32 | #6 | |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Cytat:
Może należy oprócz wskazówki na desce obserwować ilość przejechanych kilometrów.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
|
25-02-2016, 18:10 | #7 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Cytat:
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
|
29-04-2016, 11:44 | #8 |
ford::beginner
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-08-2014
Skąd: Płock
Model: Ford Focus c.max 2004
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 16
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Witam ja mam taki problem że mam 3/4 baku a paliwa nie ma jak doleje to odpala.
|
29-04-2016, 15:24 | #9 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,978
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Trzeba bak zdjac i wywiercic otwor 6 wiertlem jest na forum dokladny opis jak i gdzie to zrobic
|
29-04-2016, 16:31 | #10 | |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 17-08-2015
Skąd: Wrocław
Model: Ford Focus mk2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 61
|
Odp: Koniec paliwa na 1/4 baku według wskaźnika, wymiana baku.
Cytat:
dzięki użytkownikowi @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|